Gå til innhold

Åh - du har vel en i kikkerten du og?!

Anbefalte innlegg

Det ble slutt med mannen min sist sommer, jeg flyttet ut til jul (av flere grunner tok det laaaang tid), men alt før jeg var ute av døra begynte det, og det har ikke blitt bedre etter at eksen fikk seg ny kjæreste - blikkene og så den sikre tonen:"Åh, du har vel en i kikkerten du og!" Nei, jeg har ikke det, men det tror de ikke noe på.

Nå har jeg møtt en trivelig fyr via nettet og har fortalt det til en venninne og hennes første reaksjon var:"Du vil vel møte ham?" Joda, men jeg har det da ikke så travelt! Føler ikke akkurat at jeg _må_ treffe ham med en eneste gang, det som skjer, det skjer sier nå jeg.

Er det sånn når man nettopp har blitt enslig eller? At alle andre forventer at man er desperat.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131362-%C3%A5h-du-har-vel-en-i-kikkerten-du-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gode råd fra en singel

Det dummeste du gjør er å fortelle noen at du har internettvenner. Da blir du satt i båsen desperat og kanskje litt mer enn desperat med en gang! Hold internettverdenen for deg selv.

Og du - jeg har vært enslig i mange år, jeg har møtt mange jeg har blitt kjent med på nettet. Har etter hvert fått mange gode venner, men den store kjærligheten - nei. Jeg har nok vært forelsket via nettet, men det å treffe de på virkelig er noe helt annet. Ikke lag deg for store forhåpninger uansett hvor grei de virker på nettet. Når alt kommer til alt teller utstråling, kroppsspråk og sånt mye mer enn vakkert skrevne ord og et bilde på nett.

Gjest Tristamento

*Flirer* Jeg har ikke søkt etter kjæreste, men funnet en nettvenn. :o)

Ja, som jeg sa: "venn / kjæreste".

(Altså: Venn ELLER kjæreste.)

For meg, som er velsignet med mange venner IRL, virker det noe spesielt å søke venn via Internett.

Kanskje noen av dine bekjente synes det virker litt desperat?

Jeg sier altså ikke at du ER desperat -- bare at det kan virke desperat på alle oss andre som IKKE søker venner via Internett.

*klem*

Ja, som jeg sa: "venn / kjæreste".

(Altså: Venn ELLER kjæreste.)

For meg, som er velsignet med mange venner IRL, virker det noe spesielt å søke venn via Internett.

Kanskje noen av dine bekjente synes det virker litt desperat?

Jeg sier altså ikke at du ER desperat -- bare at det kan virke desperat på alle oss andre som IKKE søker venner via Internett.

*klem*

Du har ikke venner på internett, flaks for deg at du har noen i RL, da.

Annonse

Gjest Tristamento

Du har ikke venner på internett, flaks for deg at du har noen i RL, da.

Hei!

For meg er det helt naturlig å ha mange venner IRL. Gjør ikke du?

Men når du først nevner det, og etter å ha lest om behov for å søke venner gjennom Internett, så er kanskje vi som har mange venner IRL "heldige"? På samme måte som vi erheldige som har nok frisk luft, mat etc.

Vennlig hilsen

Gjest LucySky

Hei!

For meg er det helt naturlig å ha mange venner IRL. Gjør ikke du?

Men når du først nevner det, og etter å ha lest om behov for å søke venner gjennom Internett, så er kanskje vi som har mange venner IRL "heldige"? På samme måte som vi erheldige som har nok frisk luft, mat etc.

Vennlig hilsen

Stakkars Tristamento. Tett i pappen og ingen venner. Du må ikke avsløre deg selv hele tida, vennen! Vi syns så synd på deg da!

Prøv fastlegen, du, så har du et sted å starte!

Nuss, nuss!

Gjest Tristamento

Stakkars Tristamento. Tett i pappen og ingen venner. Du må ikke avsløre deg selv hele tida, vennen! Vi syns så synd på deg da!

Prøv fastlegen, du, så har du et sted å starte!

Nuss, nuss!

Hei!

Jeg lar din usaklighet stå ubesvart.

Men vil gjerne ønske deg god bedring, og jeg håper du får det bedre i 2004.

Beste hilsen

Neida! Du trenger ikke å nettopp ha blitt singel...

Bare vent, så skal du se...

Om du har vært singel i noen år får du høre.... Nå er det vel på tide at du finner deg en (javel, finn en som ikke er dritsekk til meg du da)

Jeg ser at du ser etter noen, er han her... eller hun for den del (ser på deg sjev i blikket)

Hvordan går det med kjærligheten da? Er et spørsmål som blir stillt til det kjedsomme... Kremt de ser da vel det...

Skjønner ikke åssen du greier å være singel...

Er så lenge siden du har hatt type nå, er du lesbisk?

Du kommer sikkert ikke til å fatte hva folk kan få seg tilå spørre om....

Bare å vente :)

De synes kanskje det er spennende, de da vet du.. eller kanskje de unner deg å treffe noen som du liker?? Uansett, gjør som du føler for. Det kan være helt ok å treffe folk på nettet. Venner, flørt, kjærester.. Kos deg med bekjentskapene dine!

Forbli singel, til du har fått det mer på avstand.

Jeg har mange skilte venner, og de sier det samme alle sammen. De tenker på personen de var gift med år etterpå, og er ikke klar for noe seriøst.

Men meld deg swingkurs; der er det mange single og med felles opplevelser. www.komogdans.no

Gå på kurs og på dansekveldene deres. Veldig godt miljø, uten alkohol eller noe desperat.

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Jeg tror ikke det er slik at "alle" andre forventer at du skal være desperat, men noen mennesker er sykelig opptatt av andre folks kjærlighetsliv og privatliv. De vil alltid lure på slike ting, og de vil spørre og grave, uansett hvor lenge du har vært singel.

Gjest Niels Henrik

et virker jo litt desperat å søke venner / kjæreste gjennom Internatt, da...

;)

I så fall er du den mest desperate mannen i verden.

Du har jo massevis av venner på internett, du kaller jo alle du debatterer med for "kjære lille vennen".

Gjest Tristamento

I så fall er du den mest desperate mannen i verden.

Du har jo massevis av venner på internett, du kaller jo alle du debatterer med for "kjære lille vennen".

Hei!

Her er det snakk om formaliteter og konvensjoner.

Forstår du ikke det?

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...