Gå til innhold

Anbefalte innlegg

wonder1365380367

for ikke lenge siden ble jeg med ei dame hjem fra byen, det vise seg at hun hadde regntøy fetish, hun ba meg ta på meg regntøy, og jeg gjorde det, oljebukse og jakke, denne damen var vel ca 1.85høy og ei "stor jente" (jeg er 1.75) hun hadde også på seg gummi bukse og jakke, hun vill løfte og bære meg, og vi holdt på lenge, hun ville hele tiden vise meg hvor sterk hun var, etter ca 1time, la vi oss i senga, med regntøy, hun forførte meg og jeg var utrolig opphisset, hun sugde og runket meg helt til jeg kom. hun befalte meg etterpå til og kna på puppene hennes og ligge under dyna med henne, fortsatt i gummitøy. vi sovnet etterhvert, og dagen etterpå, ville hun ikke slippe meg ut, hun ville ha meg som fange liksom! spørsmålet er: er det noen av dere som har hvert borti noe liknende? jeg hadde det bra, for all del, men hun var liksom så veldig "sjefete"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131378-regnt%C3%B8y-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...