Gå til innhold

Betyr dette at hun ikke var klar for sex?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke klar?

Jeg er 23 og datet en litt yngre jente. Vi hadde veldig fin kontakt, men jeg lurer på om hun ikke hadde hatt sex før og ville vente...

...for på 3. daten hentet jeg henne og kjørte henne hjem. Jeg spurte ikke, men hadde håpet hun skulle be meg inn på "kaffe". Det skjedde ikke selv om jeg hintet forsiktig.

Det skal sies at jenta er kristen, og har dårlige erfaringer ifølge venninner. På 4. daten var vi ute på byen og da spurte hun om åssen jeg kom meg hjem når kvelden var slutt. Dette var vel ikke noe hint? Jeg pushet ikke på ihvertfall for samme kvelden så likte hun ikke at jeg tok på henne og at vi danset tett osv. Men det var greit at jeg kjærtegnet hånden hennes...

Jeg hadde på det tidspunktet enda ikke tatt initiativ til noe kyss, men det kom på 5. daten. Det var et kort lite kyss, men hun likte det tror jeg.

På 6. daten var vi på byen igjen og jeg prøvde på nytt å danse litt tett osv. Dette likte hun ikke.

Tror dere hun er sexuelt uerfaren siden hun har så mye imot kroppslig kontakt? Eller kanskje komplekser for kroppen sin?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131424-betyr-dette-at-hun-ikke-var-klar-for-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro det henger sammen med de dårlige erfaringene hennes fremfor uerfarenhet. Hadde undersøkt litt mer om hva slags dårlige erfaringer hun har hatt...

jeg hadde faktisk blitt litt fornærmet om noen gikk og telte dagene opp til vi hadde sex. hun er kanskje ikke klar, og kanskje hun er en av de som vil vente. kanskje det beste du kan gjøre er å spørre henne, "helt tilfeldig," hva hun synes om sex og sånn?

kan det tenkes at jenta rett og slett ikke har lyst til noe mer da? trenger vel ikke være uerfaren selv om hun ikke akkurat skriker etter å legge seg på ryggen med beina høyt...

ta tiden til hjelp, blir det noe på deg, så kommer det når hun er klar...

Det kan høres ut som om det er en stund til hun er klar for sex, ja.

Vent til dere har klina noen ganger - kanskje trenger hun å modnes enda litt mer før hun tør spre beina. Det er nok ikke bare, bare, skjønner du :)

Noen kan vente i månedsvis før de er helt klar, men da har de sannsynligvis hatt lyst en stund... ;)

..den som venter på noe godt... osv

Annonse

Da jeg leste innlegget ditt med all den oppramsingen av datene med nummer osv, fikk jeg nesten følelsen av at du hadde forventet og hatt sex for lenge siden. Du sier hun er litt yngre enn deg, men ikke hvor ung, noe som gjør det litt vanskelig å svare deg ordentlig. Du må huske at det er på langt nær normalen å vente noen månder før man har sex med noen man dater.

Alt i alt prøver jeg å si at det ikke virker som om hun er klar for sex helt enda! :)

mvh

Du, jeg tror ikke du er den beste erfaringen denne jenta trenger heller jeg. Det er ikke sikkert hun har hatt sex engang, den dårlige erfaringen kan jo være gutter som har prøvd å voldta henne omtrent, og du virker jo ganske masete selv.

Jenter er ikke dumme, vi skjønner at du har lyst på sex, og vi skjønner at du håper på at vi skal være med på leken... sex trenger da ikke komme så tidlig i et forhold? Er du vant til det? Sex på første daten?

Hun vil gjerne ha en kjæreste som kysser og klemmer henne, som blir kjent med henne, ler og skravler og leker med henne hele natten. Kanskje tar det måneder, kanskje et år før hun er klar for samleie. Før det har dere kysset og kost, ligget og sovet nakne sammen, du har kanskje onanert henne til hennes første orgasme.

Det er så mye i et forhold som kan komme før et samleie, spesielt om man er ung og uerfaren. Dette vet jeg ikke om du er klar for å ta hensyn til, og kanskje bør du heller satse på litt mer erfarne jenter på din egen alder, med god selvtillitt og bein i nesa til å fortelle hva de vil!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...