Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lat1365380625

For ca.en ukes tid siden var jeg til legen, hadde da urinveis innfeksjon,og fikk en penselin kur på sju dager. Sviingen når jeg tisser ga seg etter noen dager. Men innimellom klør det vedig i vaginaen, og det verker litt i magen.(føles som den er litt oppblåst,og at jeg er litt småkvalm) Dette kommer og går. Enkelte dager kan det være bra men så kommer det igjen. Noen ganger varer det bare en stund andre kansje en halv dag eller mer, men i perioder kommer det en intens kløe,som er ganske enorm der og da.Etter hvert avtar den litt.Jeg var til legen en gang til etter som det ikke ble helt bra. Det viste da ingen ting på urin prøven.Det var tre dager før jeg var ferdig med penselin kuren. Legen mente at verkingen i magen kunne komme av at jeg hadde tykk tarms katar. Skulle sende meg på nermere undersøkelse. Det at det fortsatt klør nedentil, ville han ikke høre på. Var bare opptatt av verkingen i magen. Så det jeg lurer på er altså hvorfor det klør slik i vaginaen og verker i magen nå etter at jeg er ferdig med penselinkuren? Kløingen var der litt da jeg hadde urinveis infekjon og, men har blitt verre nå etterpå.

Jeg har hatt samme typen i mange år nå,men han merker ikke noe.Så jeg lurer på hva dette kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131430-kl%C3%B8e-i-uderlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Kløe i underlivet lyder som sopp som er meget vanlig etter antibiotikum-kur (som også kan gi ubehag i magen). Jeg foreslår at du tar en kur med Canesten som kan kjøpes uten resept på apoteket. Forsøk yoghurt for magen. Hvis det ikke hjelper med Canesten, bør du snakke med legen igjen.

Sopp er ikke noen kjønnssykdom, så din partner trenger ikke behandling hvis han ikke har symptomer.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131430-kl%C3%B8e-i-uderlivet/#findComment-806280
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...