Gjest 040104 Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Jeg er så spent på dette neste forsøket som jeg er igang med, men jeg er så livredd for ikke å klare det - ikke bli gravid. Min svigerinne er gravid og det vil være et så tort nederlag for meg når de får ungen og jeg fremdeles sitter der uten å være gravid. Jeg vet at disse tankene er fæle ,men jeg kan ikke hjelpe for å tenke slik. Jeg er så sint på verden rundt meg. HVorfor skal alle andre ha rett på å få barn og ikke jeg??? HVor mye større er sannsynligheten for å bli gravid andre gangen. Jeg har litt PCOS ? er det bare kvaliteten på egget som må klaffe? 0 Siter
Filliokus Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Hei, og godt nytt år! Jeg vil bare si at jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Det er forferdelig å gå og vente - til å bli gal av, faktisk. Jeg har ikke særlig erfaringer med PCOS, men det er i hvert fall ikke BARE kvaliteten på egget som er viktig. Det er også det om miljøet i livmoren din frister det befruktede egget til å feste seg. Det er mye som skal klaffe i denne prosessen, men når de velger ut de beste eggene, så kan man ikke gjøre annet enn å vente og håpe.... Ønsker deg lykke til og håper at du tester knallblått om en stund (: 0 Siter
x-woman Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Hei, og godt nytt år! Jeg vil bare si at jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Det er forferdelig å gå og vente - til å bli gal av, faktisk. Jeg har ikke særlig erfaringer med PCOS, men det er i hvert fall ikke BARE kvaliteten på egget som er viktig. Det er også det om miljøet i livmoren din frister det befruktede egget til å feste seg. Det er mye som skal klaffe i denne prosessen, men når de velger ut de beste eggene, så kan man ikke gjøre annet enn å vente og håpe.... Ønsker deg lykke til og håper at du tester knallblått om en stund (: Takk for det, jeg håper at det blir mange blåe kryss her de førstekommende mnd. Skal ikke du teste i morgen....? Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.