Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på p-pillen Trinordiol i flere år. Byttet til Yasmin, og er nå på brett to av denne.

Jeg glemte å ta pille nr 4. Oppdaget dette 48 timer etter forrige pille, og tok da pille 4 og 5.

Tok pille 6 og NorLevo dag 6

Tok NorLevo og pille 7 dag 7.

Har fortsatt å ta pillene normalt etter dette (til og med pille 15). Jeg tok ikke pille nr 16 i tilfelle jeg er gravid, og skal ikke ta resten av brettet.

Har hatt ømme bryst og småblødninger de 3 siste dagene.

Hvor stor er muligheten for at jeg er gravid?

Når kan jeg tidligst ta en graviditetstest (skal få mensen neste mandag)

Tusen takk for svar!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131446-er-jeg-gravid/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

hei. hvis du slutter eller hopper over en pille eller flere, kan du få små blødninger og ømme bryster. lite trolig at du er gravid, men du burde sjekke deg allikevel. 2-3 uker etter du ikke tok pillen, tror jeg det er ganske sikkert å ta en test, da skal den vise om du er det eller ikke. men jeg ville ventet en mnd far den dagen, så er du helt sikker=)

lykke til, uansett hva som skjer og hva du vil=)

anonym

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131446-er-jeg-gravid/#findComment-820184
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...