Gjest Ine Maria Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har vært samboer med en mann i noen år nå. Vi har ikke hatt sex på 2 måneder. Han tar aldri iniativ lenger, og jeg gjør det heller ikke. Sannheten er vel at jeg ikke har "lyst" på han lenger. Han har nå funnet en jente han chatter mye på internett med. Jeg blir sjalu. Jeg sier det til han, men han reagerer med sinne hver gang. Så ber han meg holde munn og sier han vil være i fred. Slik har det blitt oftere og oftere den siste tiden. Jeg er bekymret for forholdet. Har sagt direkte til han at hvis han vil gå, kan han gjøre det. Jeg vil heller det, enn å gå å ha det så vondt som nå. Men han vil ikke snakke om det. Reagerer alltid med sinne. Det er barn i forholdet også(ikke sammen,men fra tidligere forhold). Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/131464-samliv-som-er-ute-%C3%A5-kj%C3%B8rer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.