Gå til innhold

Samliv som er ute å kjører

Anbefalte innlegg

Gjest Ine Maria

Jeg har vært samboer med en mann i noen år nå. Vi har ikke hatt sex på 2 måneder. Han tar aldri iniativ lenger, og jeg gjør det heller ikke. Sannheten er vel at jeg ikke har "lyst" på han lenger. Han har nå funnet en jente han chatter mye på internett med. Jeg blir sjalu. Jeg sier det til han, men han reagerer med sinne hver gang. Så ber han meg holde munn og sier han vil være i fred. Slik har det blitt oftere og oftere den siste tiden. Jeg er bekymret for forholdet. Har sagt direkte til han at hvis han vil gå, kan han gjøre det. Jeg vil heller det, enn å gå å ha det så vondt som nå. Men han vil ikke snakke om det. Reagerer alltid med sinne. Det er barn i forholdet også(ikke sammen,men fra tidligere forhold). Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131464-samliv-som-er-ute-%C3%A5-kj%C3%B8rer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...