Gå til innhold

Pergotime og magesmerter

Anbefalte innlegg

Trill1365380506

Hei!Jeg har starta med pergotime for første gang denne syklus og er veldig fornøyd med å endelig få satt igang ordentlig prøving som jeg kaller det med litt "hjelp". Jeg er 27 år og jeg og min mann har prøvd i ca halvannet år. Under tidspunktet der jeg i utgangspunktet skulle ha EL,(målte ikke, men regnet jo med...) hadde jeg endel magesmerter som minte meg mest om smertene jeg hadde da jeg hadde nyrebekkenbetennelse. Jeg tenkte derfor ikke så mye på det, for jeg var sikker på at det var nettopp det som var på vei, eller en blærebetennelse. Men dagen etter var det helt vekke og jeg skjønte ingenting. I ettertid har jeg selvfølgelig begynt å tenke.. Kan det ha vært noe sammenheng mellom dette og Pergotime?Jeg har regelmessig mens forsåvidt, og er nå pådag 20 i syklus. Min gyn.mente slimhinnen var litt tynn og ville sette meg på Pergotime. Hvor mange er det som blir gravid når de settes på en sånn kur første gang egentlig? Håper på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131512-pergotime-og-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Dette er akkurat det samme som skjedde med meg under Pergokuren. Jeg vil ikke skremme deg, men jeg vil opplyse deg om at du kan ha Endometriose. Dette bør du få sjekket opp, synes jeg.

Jeg har det, og reagerte negativt på Pergo. Gikk på Pergo før jul i 02, og fikk påvist Endo i sept03.

Lykke til!

Klem

Trill1365380506

Heisann!

Dette er akkurat det samme som skjedde med meg under Pergokuren. Jeg vil ikke skremme deg, men jeg vil opplyse deg om at du kan ha Endometriose. Dette bør du få sjekket opp, synes jeg.

Jeg har det, og reagerte negativt på Pergo. Gikk på Pergo før jul i 02, og fikk påvist Endo i sept03.

Lykke til!

Klem

jeg fikk ikke sett svaret før nå, men fikk jo litt angst nå. Hva er endometrise eller hva det var ..? Har du mulighet til å svare meg på det? -håper det... På forhånd takk!

jeg fikk ikke sett svaret før nå, men fikk jo litt angst nå. Hva er endometrise eller hva det var ..? Har du mulighet til å svare meg på det? -håper det... På forhånd takk!

Jeg har selv Endometriose, og kjente meg igjen i ditt innlegg.

Det beste tipset jeg kan gi deg er at du går inn på Endometrioseforeningens egne sider og leser der.

www.endonorge.org

Lykke til! Jeg håper virkelig at det ordner seg for deg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...