Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Her sitter jeg og venter i åndeløs spenning på to blå streker på eggløsningstesten.

Var hos Medicus i Trondheim i desember og fikk sjekket egglederne mine. I begynnelsen var de potte tette, men etter litt jobbing åpnet de seg faktisk på begge sider. Så nå blir det utrolig nervepirrende noen måneder framover. Sist klaffet det jo på første forsøk etter undersøkelsen, men det skal vel litt til å være så heldig to ganger på rad.

Håper det blir et veldig blått år her inne!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131517-spennende-januardager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare litt nysgjerrig, jeg: hva gjør de for å åpne eggledere som er tette, egentlig?

Tror kanskje ikke at dette fungerer på alle tette eggledere, men kanskje heller på de litt "trange"?

Det legen sa var at til med en gang man begynte kunne saltvannet kanskje være litt kaldere enn kroppstemperatur og at det også kunne være med på å blokkere litt.

Det som ble gjort var iallefall at de satte opp en ballong sammen med et kateter i livmora. Ballongen ble blåst opp og så presset de litt saltvann opp i egglederne.så satte de opp litt luft før de satte opp saltvann igjen. Hvis egglederne er åpne kan man se luften som går gjennom vannet på UL. Jeg kunne i tillegg kjenne det når de åpnet seg. litt ekkel følelse å kjenne boblene gjennom, men deilig å vite at Yes nå er de åpne.

Håper det var forklaring på det du spurte om.

Hilsen

Meg som fortsatt venter på EL.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131517-spennende-januardager/#findComment-809868
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...