Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dancing_queen

Hei du. Synes det var lurt å tenke på noe annet... Det er jo noe som akal bli bedre med alderen....men det skjedde vel ikke med deg da? Det er da ikke så farlig om du kommer tidlig. Men da får du slikke litt før eller etter så du vet hun blir fornøyd hvis det er problemet..

Men du..? Kan ikke du svare på sex kompis innlegget mitt a? Ingen som svarer og lurer veldig....

Annonse

Gjest Maud Angelica

Finnes det ikke noe slags treningsopplegg for slikt? Noe med start-stopp-teknikker eller noe sånt. Når du kjenner at det begynner å bli godt for deg, så ta en "pause" og begynn på nytt igjen etter en stund.

Jeg har ikke så veldig greie på dette, men hvis du søker på nettet, kan du sikkert finne ut mer.

Lykke til!

mhhm1365380628

Impotent med for tidlig utløsning, det må jo være perfekt.............

Det er riktig som maud angelica sier. Det kan trenes opp. Anbefaler ikke å tenke på andre ting. Tror nemlig ikke det hjelper. Om det ikke hjelper så anbefaler jeg langt vorspiel og flere omganger, selvom det kan være slitsomt. Har selv vært der selv, så prøv virkelig med treningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...