Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mea1365380456

Jeg fikk for noen uker siden vite at jeg er gravid - nå i 14. uke. Jeg har siden begynnelsen av november hatt blødninger, og det virker som ingen av de leger / gynekologer jeg har vært i kontakt med kan noe om dette. de sier alle forskjellig... Deter rimelig frustrerende!

Har noen opplevd det samme og kan gi meg noen holdepunkter??

Er blant annet i tvil om jeg må fortsette med å være sykmeldt eller om det i det minste går an å gå aktivt sykemeldt en periode - så fremt det ikke skader fosteret.

Det er bare av og til det er friskt blod - som oftest er det brunaktig på fargen. Har tidvis en del smerter i bekkenet og korsryggen.

På forhånd takk for innspill!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131688-bl%C3%B8dninger-i-svangerskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...