Gå til innhold

Hvor mange orgasmer i uka?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det varierer litt. Noen dager trenger man hvor mange orgasmer som helst, mens man noen ganger kan gå hele uka uten å føle behovet.

Onanerer du mye i tillegg til sex med partner?

Jeg vil påstå at jeg får minst annenhver orgasme ved onani.

En eller flere pr dag her:-) Ikke fordi jeg konstant er kåt, men fordi det har blitt en deilig avslappende vane.

Hva hadde du blitt glad for at hun sa?

At hun noen dager vil ha flere orgasmer, eller at hun ikke MÅ ha orgasme hver dag?

Jeg hadde blitt glad hvis hun hadde bedt meg om å gi henne orgasme hver dag eller så ofte som mulig. Men jeg håper at hun blir som deg en gang i fremtiden.

Annonse

Gjør du på hånd eller med dildo så er det onani om det er en annen som gjør på deg.

Der tar du helt feil. Så opp i en fremmedordbok så kan du se. Det står klart og tydelig SELVTILFREDSSTILLELSE. Og det betyr at du tilfredsstiller DEG SELG. Trodde da alle visste hva onani var????

Der tar du helt feil. Så opp i en fremmedordbok så kan du se. Det står klart og tydelig SELVTILFREDSSTILLELSE. Og det betyr at du tilfredsstiller DEG SELG. Trodde da alle visste hva onani var????

Ok!Ok! Du har rett

Men her har det jo vært masse prat om å onanere for hverendre. Hva mener de med det? En av dem som mente det var 'snilen'. Kanskje jeg spør om dette i en egen tråd.

Ok!Ok! Du har rett

Men her har det jo vært masse prat om å onanere for hverendre. Hva mener de med det? En av dem som mente det var 'snilen'. Kanskje jeg spør om dette i en egen tråd.

Onanere for hverandre??? Det er faktisk helt umulig. Når man tar på andre er det IKKE onani. Men du kan jo starte en tråd og for å se hva folk tror/mener om emmnet. Fint at du har blitt overbevist ;_)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...