Gå til innhold

Hvor mange orgasmer i uka?

Anbefalte innlegg

Gjest Sweetpea Danderfluff

Kanskje for deg men jeg syns det er bedre når hun gjør det på meg enn jeg gjør selv. Hvis det er så grisete hva synes du om oral sex da?

Jeg antar det var en skrivefeil da du skrev "gjør på deg". Det betyr å bæsje. Det synes jeg er grisete.

Sorry, skulle vel ikke henge meg opp i skrivefeil, kunne bare ikke dy meg.

Det er selvsagt helt topp å ta på hverandre og å ha oralsex.

Fortsetter under...

Onanere for hverandre??? Det er faktisk helt umulig. Når man tar på andre er det IKKE onani. Men du kan jo starte en tråd og for å se hva folk tror/mener om emmnet. Fint at du har blitt overbevist ;_)

Vet ikke om jeg er overbevist men kanskje ses på nye tråden.

he he... Du må nok bare gi deg ;-)

hei her er en annen som mener som meg. Dette er kopiert fra en annen tråd. Nå får du en til å krangle med.

"Re: gjør dere det?

Jeg bruker å runke kjæresten min av og til ja. Så gjør han det på meg. Vi spruter ikke så mye over bryster ol. nei. Men moro er jo det av og til. Rått! Magen er litt tøft da!!=) Blir ikke så ofte.. Som oftest spruter han inni meg. For vi har sex etter onani på hverandre...

- runker ja..."

Forresten den tråden som jeg begynte kalles for 'onanere andre'

hei her er en annen som mener som meg. Dette er kopiert fra en annen tråd. Nå får du en til å krangle med.

"Re: gjør dere det?

Jeg bruker å runke kjæresten min av og til ja. Så gjør han det på meg. Vi spruter ikke så mye over bryster ol. nei. Men moro er jo det av og til. Rått! Magen er litt tøft da!!=) Blir ikke så ofte.. Som oftest spruter han inni meg. For vi har sex etter onani på hverandre...

- runker ja..."

Forresten den tråden som jeg begynte kalles for 'onanere andre'

Ennå en uvitende sjel... he he ;-) Og dette krangler jeg ikke om. For jeg har rett, så det så!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...