Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en diskusjon gående med kjæresten min, og lurer på om noen vet svaret?

Jeg mener det er greit å bruke den samme dildoen foran som bak, så lenge den vaskes godt med varmt vann og underlivssåpe etter at den har vært brukt i rumpa.

Hun mener at om den skal brukes i vagina etter å ha vært i rumpa så må den kokes først, men og da funker den nok ikke så bra etterpå. ;)

Har andre noen erfaring med bruk av dildo/analplugg i begge hull og vet hva som er greit?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131702-samme-dildo-foran-og-bak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pikken brukes jo foran og bak - og den kokes ikke etter analsex! ; ) Hehe..

Skulle vel gå greit å vaske den godt tenker jeg.. Hadde ikke kjøpt en dildo til foran og en til bak - hadde jeg brukt dildoen bak..

Stemmer at pikken ikke kokes, men et argument kan være at man bruker kondom når man har analsex, og tar det av etterpå.

Man kunne selvfølgelig bare bruke kondom på dildoen også, men det gjorde jeg altså ikke...

Poenget er at jeg brukte analpluggen på henne en kveld, vasket den etterpå, og så ville hun en annen kveld absolutt ikke ha den inn foran siden den allerede var brukt i rumpa hennes. Derav diskusjonen...

Men dere mener altså som meg, at det bør gå greit. Ikke noen infeksjonsfare eller noe. Fint.

Stemmer at pikken ikke kokes, men et argument kan være at man bruker kondom når man har analsex, og tar det av etterpå.

Man kunne selvfølgelig bare bruke kondom på dildoen også, men det gjorde jeg altså ikke...

Poenget er at jeg brukte analpluggen på henne en kveld, vasket den etterpå, og så ville hun en annen kveld absolutt ikke ha den inn foran siden den allerede var brukt i rumpa hennes. Derav diskusjonen...

Men dere mener altså som meg, at det bør gå greit. Ikke noen infeksjonsfare eller noe. Fint.

Jeg mener at den aldri må brukes mer forran!:-/

Annonse

Gjest Pricilla

Mulig infeksjonsfare.. vet ikke. Driver ikke med fisern! ; )

Bruk kondom da vel! Ikke verre enn det da.. Er vel mest hygiensisk

Jeg mener at den aldri må brukes mer forran!:-/

Flere med meninger her, men er det ingen som har prøvd? Eller som har erfaring med det?

Det er ikke værre enn at vi kun bruker analpluggen bak, og at vi har en egen dildo kun til bruk i vagina, så dette er ikke et problem som er vanskelig å løse.

Det er mest det at jeg er nysgjerrig og vil vite svaret på om det i det hele tatt ER et problem.

Flere med meninger her, men er det ingen som har prøvd? Eller som har erfaring med det?

Det er ikke værre enn at vi kun bruker analpluggen bak, og at vi har en egen dildo kun til bruk i vagina, så dette er ikke et problem som er vanskelig å løse.

Det er mest det at jeg er nysgjerrig og vil vite svaret på om det i det hele tatt ER et problem.

Jeg trodde det var "junior" det var snakk om:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...