Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke svart på noen av innleggene her men har lest massevis og fulgt godt med. Har nå gjennomført vårt 3. forsøk på Ullevål. Satte inn 1.desember, og for en julegave vi fikk. Endelig satt den. I overmorgen skal vi inn igjen til Ullevål får å se hvor mange det blir. Har fått alle symptomer med kvalme og litt magevondt, men jeg skal vel ikke klage når jeg til og med har betalt mangfoldige tusen for det. HÅper alt er i orden på ultralyden og tar i mot med åpne armer om det er en eller to inni meg. Har prøvd det meste før siste forsøk. Har prøvd refleksologi, vært hos Hugo Stenberg (healer) og han spådde meg tvillinger og jenter. Han ga meg også en oppskrift på urte-te som skulle øke progesteronet slik at eggene skulle sitte. Undrer på hva som gjorde at det satt denne gangen, men det får jeg jo aldri vite.

Stå på jenter, det hjelper å prøve!

Fortsetter under...

Gratulerer så mye !

Grattis, håper at alt er vel. Blir gøy med tvillinger eller hva???

Jeg lurer også på hvor mye alternativ medisin virker inn. Det er jo tross alt en del av oss som har blitt gravide. Jeg prøver for første gang akupunktur foran mitt 2 ivf forsøk. Skal bli spennende å se :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...