Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er gutt 20 år og jomfru,

, jeg har enda ikke dradd ned skinnet fra tuppen på penis, det kjennes litt (vondt/rart) når jeg berører penis hode, er det som penis blir vant med etterhvert? uten at jeg kjenner noe spessielt når jeg berører penis-hodet?og så lurer jeg og på om det lett kan forekomme sykdom/bakterier

når jeg har skinnet nede i og med at huden der er ganske sensitiv?

TakK

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131812-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Oi oi oi! Du har sikkert en kilo kukost under forhuden! Legge deg under kniven og kapp av tuppen. : )

En eks fikk ikke forhuden over hodet, og en dag runka var han fast bestemt på å dra forhuden helt tilbake så han dro til med makt, og fikk faen ikke forhuden tilbake igjen! : ) hele snoppen ble blå og det sprengte i hele kølla sa han.. Stakkars gutten.. måtte på legevakta og forklare hva som hadde skjedd. Det verste alt var at han måtte forklare bestefaren sin (han bodde med besteforeldre) situasjonen først så han kunne kjøre han til legevakta.

De omskjærte han den dagen, og etter det fungerte den fint som bare det! ; ) Tok to uker før han kunne ha sex.. Så for guds skyld; IKKE dra med makt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131812-sex/#findComment-809209
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...