Gjest jordbærmilkshake Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Hvordan lage en kjempegod milkshake? Har prøvd mange ganger man synes ikke den blir så kjempegod. Jeg har følgende ingred. tilgjengelig: H-melk L-melk Vaniljeis Godt jordbærsyltetøy Frosne bringebær (ikke syltetøy) Banan (Kokesjokolade..?) Jeg liker best jordbærmilkshake og sambo sjokolade. Har en sånn blender/hurtigmikser. Hvor lenge skal den gå? 0 Siter
Tornerose Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Personlig synes jeg ikke syltetøy er godt i milkshake, foretrekker frisk frukt/bær. Hjemmelaget bananmilkshake er min favoritt, da bruker jeg (per person) 2-3 dl melk (bruker den melken vi har, ekstra lett/lett), 1/2 banan, en stor skje vaniljeis og en teskje vaniljesukker. Kjører i mikser til det blir glatt og skummende. Bytt ut banan med ønsket frukt/bær, sjokolade eller andre smaksvarianter. 0 Siter
sandra1365380284 Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Jeg pleier å lage denne milkshaken: To kuler vaniljeis, litt h-melk, en halv banan, sjokoladesaus, og litt dooleys(karamell-likør). Den er bare hærlig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.