Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann. jeg skal snart i militæret, og har noen venninner som sier de bruker p sprøyter for å slippe mens, er dette tilfelle? noen som har erfaringer her? tenkte det ikke er så gøy med store blødninger og menssmerter i militæret liksom... håper noen har noe fornuftig å si meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131899-p-spr%C3%B8yte-for-%C3%A5-slippe-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lille Linda!

Jeg har brukt p-sprøyte i nesten 3år. Jeg veit at noen får små blødninger, men ikke så mye som med mensen. Jeg blødde ingen ting. Dessuten er det jo 99,8%sikkert for ikke å bli gravid. Det du skal være klar over er at det tar INNMARRI lang tid før du får mensen igjen. Legen min sa 12-18mnd, og jeg venta nesten 14mnd før den kom tilbake. P-sprøyta må du ta hver 3mnd litt over baken. Den heter Depo-Provera og fås enkelt hos legen på resept...

Lykke til!! Både med militæret og p-sprøyta..!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...