Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 24. desember 2000 Del Skrevet 24. desember 2000 Vi har faktisk prøvd at jeg onanerer sammen med ham, etter at han har tent meg, og i lignende tilfeller. Men det fungerer ikke. Jeg føler ikke noe glede ved det, det gir meg ikke annet enn ubehag og en viss følelse av at det ikke er riktig. Jeg får ikke NOE positivt ut av onanering, med eller uten kjæresten til stede. Jeg har et kjempegodt sexliv, mener jeg, selv om vi ikke har gjennomført samleie. Vi har også et aktivt sexliv. Men jeg klarer ikke selv. Nei, det er greit. Ikke press deg til noe du ikke liker. Det blir bare tull av det hvis du skal "prestere" en form for sex som byr deg imot. Man kan ha et utmerket sexliv uten samleie. Men som eldre og litt erfaren mann vil jeg nok si at for de fleste menn i hvert fall er målet med sexen likevel å komme inn i skjeden og få utløsning. Kontakten med kvinnens skjede er herlig, spenningsfylt og stimuelernde, særlig hvis mannen merker at hun er med, at hun har glede av å ha ham inne i seg. Folk burde være flinkere til å snakke sammen under samleiet, fortelle hverandre hvor deilig det er. På det viset hisser man hverandre opp og gjør opplevelsen rikere, bl.a. fordi man føler seg akseptert som elsker, verdsatt og opplevd som en god elsker. Men for all del, ikke press deg til noe du ikke har lyst til, ikke føler deg moden for. Alt til sin tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13196-onani-jenter/page/2/#findComment-65096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 24. desember 2000 Del Skrevet 24. desember 2000 Det kommer jo an på hvordan du definerer sex, da. Som jeg har sagt tidligere (til Grunfeld, tror jeg), så er jeg jomfru og vi har altså ikke gjennomført samleie. Men vi har sex for det. Mye rart man kan gjøre. Problemet er at jeg ikke klarer å tenne meg selv nok til at jeg får det noe bra. Bare han klarer å tenne meg, og gjøre så jeg har det godt. Jeg har for eksempel aldri fått noen orgasme. Men jeg nyter sexlivet vårt for det. Men vi må være to om det. Alene duger jeg ikke. Det kan ta tid før du er trygg nok til å "tillate" deg å få orgasme. Mange jenter har en ubevisst blokkering som hindrer dem i å oppnå orgasme. Kanskje dreier det seg om angst for at noe galt skal skje, at de skal miste kontrollen, noen er til og med redde for å bli "sexgale" eller sprø på andre måter. Det tar med andre ord tid. Ikke vær redd, ta den tiden du trenger. Prøver du å forsere utviklingen kan det bare bli verre for dere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13196-onani-jenter/page/2/#findComment-65097 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.