Gå til innhold

Kåthet med mann og dildo

Anbefalte innlegg

Gjest dildolover

Når mannen min og jeg har forspill så er det godt at han tar på emg og slikker meg, men jeg får ikke den kriblende kåthetsfølelsen jeg får når jeg bruker dildoen min alene.

Først tar jeg på glidemiddel og tar på meg selv, og når dildoen er på vei ned dit så banker det i underlivet og kribler i bena. Da blir jeg ordentlig kåt. Hvorfor gjør jeg ikke det man mannen min? Savner det!

Og når jeg har holdt på med dildoen lenge på klitoris så er det litt godt, men jeg merker ikke så veldig mye til at klitoris er følsom. men etter en lang stund så blir det plutselig kjempegodt og så kommer jeg etter et minutt. Hvorfor blir bare klitorisen så veldig god etter så lang tid. Snakker om 30 minutter. Hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131972-k%C3%A5thet-med-mann-og-dildo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det motsatt da. Blir 10000 ganger mer tent med kjæresten, ved at han tat på meg osv enn når jeg gjør det selv.

Jeg blir jo kåt på en måte og kommer når jeg onanerer også, men mer mekanisk for å få orgasmen(e) bare liksom, er ikke slik kos og kribling i hele kroppen.

Det at det tart så lang tid vet jeg ikke. For meg kan det ta to minutter til jeg kommer med vibrator, lenger uten.. Men vi er vel alle forksjellige. Det betyr vel ikke at du gjør noe feil. Du kommer med mannen din også sant?

For enkelte tar det lang tid å oppnå klitoris orgasme. Nå kan jeg bare snakke for meg selv,men for meg går dette på langt under 30 min. Men jeg bruker langre tid på en vaginal orgasme (ikke alltid jeg får det heller). Men klitoris orgasme får jeg alltid, både med og uten mannen min.

Gjest pæresider

For enkelte tar det lang tid å oppnå klitoris orgasme. Nå kan jeg bare snakke for meg selv,men for meg går dette på langt under 30 min. Men jeg bruker langre tid på en vaginal orgasme (ikke alltid jeg får det heller). Men klitoris orgasme får jeg alltid, både med og uten mannen min.

Hvordan merker du forksjell og hvordan får du vaginal orgasmen? Kun ved samleie uten stimuelering av klitoris?

Jeg vet ikke hva jeg får jeg. Kjennes kanskje litt annerledes uten når typen slikker meg til orgasme enn når jeg rir han og han samtidig stimulerer klitoris tiljeg kommer.. vet ikke helt..

Annonse

Hvordan merker du forksjell og hvordan får du vaginal orgasmen? Kun ved samleie uten stimuelering av klitoris?

Jeg vet ikke hva jeg får jeg. Kjennes kanskje litt annerledes uten når typen slikker meg til orgasme enn når jeg rir han og han samtidig stimulerer klitoris tiljeg kommer.. vet ikke helt..

Den vaginale er litt dypere og varer litt lengre, disse får jeg kun ved samleie. Klitorisorgasme får jeg "på alle måter"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...