Gå til innhold

onani gutter og jenter

Anbefalte innlegg

Gjest urettferdig

Typen blei sjokkert da han tok meg på "fersken" i å onanere. Han trodde ikke jenter gjorde det, iallefall ikke når de hadde kjæreste. Han gjør det jo så hvorfor skulle ikke jeg kunne gjøre det?

Er det vanlig at gutter synes det er greit at de runker, men ikke synes det er greit at dama koser seg med seg selv eller en vibrator av og til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131985-onani-gutter-og-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest urettferdig

Vet ikke hva som er vanlig, men:

Hva ville du tenkt dersom du kom hjem og fant typen humpende som en gal på en sjømannsbrud?

Jeg ville ledd litt, og følt litt med stakaren.. Ikke blitt sur hvertfall.. jeg vet at han runker, men tror nok han som de fleste menn foretrekker frøken høyre til det formålet.

Med oss jenter har det seg slik at for å komme til er det greit med litt hjelp, hånda mi har ikke rette vinkler, ei heller rette lendgden til å komme til uten litt hjelp. Derfor bruker oftere jenter hjelpemidler enn gutter. i tillegg til at mange jenter ikke kommer uten vibb..

Annonse

Gjest onanerende jente (ikke akkurat NÅ, da...)

Huff - hvor gammel er han? 14?

Jenter onanerer - og det kan det vel ikke være noe galt i? At vi jenter blir kjent med kroppen vår og vår seksualitet, gjør oss jo til bedre sengepartnere, også, mener nå jeg.

Annonse

Gjest ikke sign

Greit å bli litt sjokka hvis han trodde du aldri gjorde det, men han ble vel ikke sur?

Og du.. Hvordan verden lever han i? Kvinner onanerer like mye som menn nå til dags.. Hvorfor skal ikke vi få tilfredstille oss? Vi har da like mye drifter som dem.

Og man må jo gjøre det om man har en mann som ikke gidder sex...

Ikke noe rart det vel. Men å ta deg på fersken? Pleier jo mest å onanere når jeg ikke har tilgang til typen liksom. Hvis ikke vet han om at jeg onanerer på en måte...

Så det var vel heller det han reagerte på? At du onanerte når du likegodt kunne hatt sex med ham?

Jeg har tidligere lest et innlegg hvor dama ikke skjønt hvorfor typen hennes runka selv om han hadde henne.

Det virker som folk tror at de skal slutte å onanere bare fordi man har kjæreste.

synd...

..for egentlig er det vel sånn at man kjenner sin egen kropp best og derfor vil litt onanering bare være som en variasjon i sitt (daglige) sex-liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...