Gjest radura Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jeg har hatt regelmessig menstruasjon med relativt kraftige blødninger i flere år, denne gang blør jeg jo nesten ikke, fikk mensen til rett tid, og har de vanlige symptomene med vondt i ryggen og at jeg er litt irritabel o.s.v men som sagt blør jeg nesten ingenting, til gjengjeld er det en god del utflod, hva skyldes dette, bør jeg gå til lege?? eller er det sånn som kan oppstå i blant, jeg går på p-piller hvis d kan ha no å si ! 0 Siter
snilen Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Hvis du går på p-piller så får du jo ikke mensen lenger og ikke eggløsning lenger. Det du får er "menstruasjonslignende blødninger". Så da er det vel ikke så rart at de er litt rare kanskje? For du har passet på å ta alle til samme tid hver dag og ikke hoppet over noen? Sånt kan også forstyrre syklusen vet du. 0 Siter
Gjest ikke naiv Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Har d akkurat på samme måte, de to siste gangene har jeg blødd i bare to dager til vanlig åtte, men jeg lurer på om jeg kanskje er gravid, men tør ikke sjekke det enda... 0 Siter
Gjest pål-sine-høner Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Slike spørsmål hører hjemme på gynekolog-forum. her er temaet SEKSUALITET. 0 Siter
emin Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Kanskje lurt å ta en graviditetstest? Venninna mi ble gravid til tross for at hun tok pilla til samme tid hver dag og hverken hadde diaré eller oppkastsyke noen gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.