Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei sats, siden jeg nå en gang er inne her! SÅ hyggelig å høre at alt går bra med deg, du burde ta deg en tur innom nybaktmammas tvillingforum, veldig hyggelig :o) - om du ikke er der allerede da?

Ni ,måneder du, da er alt begynt å bli mye bedre allederede, og bedre og bedre blir det!" Sophie og Andrea er nå halvannet, og er så kjempefine, selv om jeg hadde lyst til å hive Andrea ut av vinduet i da...meget sterk vilje min eldste datter!

Ha det godt så lenge, kanksje vi sees der inne?

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132083-heisan-ylvi/#findComment-815182
Del på andre sider

Hei.......

Merkelig å se navnet sitt her inne nå.....

Må jo innoom å kikke innimellom, holde meg litt oppdatert:-)

Har travle dager, men gurimalla så kjekt det er. De er oppe og går og har det riktig så travelt med å utforske den store verden.

Vi har vært så utrolig heldige til tross for at de ble født så tidlig, legen på sykehuset var så fornøyd når vi var på kontroll for en uke siden.De er jo små enda da, men det var storesøster også.....

Skulle vel truffet hverandre en gang før du begynner i jobb igjen!!??

Snakkes!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132083-heisan-ylvi/#findComment-815505
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...