Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har aldri i hele mitt liv hatt en vaginal orgasme, men har VEDLIG lyst til å oppnå en. Kjenner noen ganger at jeg "kanskje " kan være på tur dit men får ikke til. Noen som har forslag på stillinger, noe vi kan gjøre for å få dette til ? Eller er jeg en av de som må innse at noen aldri får? Har det bra ellers, og får orgasme hver gang ved egenhjelp. Men det høres så bra ut...

Anyody ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132182-vaginal-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaginalorgasme er hardt arbeid, men det er verdt strevet. Jeg får det av og til. Cluet er å bruke knipemusklene. De du bruker når du stopper tissestrålen.

Stillinger?

En litt oppreist misjonær funker best for meg. Han nesten sitter oppå meg. Dette gjør noe med vinkelen i forhold til G-punktet, tror jeg. Lange, seige jukk der jeg kniper til og han stopper opp når han er lengst inne. Jeg klamrer ham fast med knipemusklene.

Alternativ stilling er liggende bakfra. Da får man noe av samme inntrengningsvinkelen.

Av en eller annen grunn er det særlig i sydens varme jeg får vaginalorgasme. Om det skyldes avslappet ferieform eller varmen er ikke godt å si.

En vaginalorgasme er som en eksplosjon. Den er veldig intens og sterk.

Jeg skriver ut fra mine egne erfaringer. Andre kan si noe helt annet, f. eks. tror jeg det er noen som får vaginalorgasme når de blir tatt hardt, med hurtigtogsjukking.

Med min "oppskrift" kreves det en del selvbeherskelse fra mannens side. For han føler for å øke tempoet etter hvert som hans nytelse øker og bare peise på. Derfor er det ofte han sørger for å gi meg klitorisorgasme før samleiet. Da kan han med god samvittighet herje av gårde slik han nyter det, uten å fokusere på min orgasme. Jeg liker også å gjøre det slik, selvom jeg ikke får orgasme av det. Alt skal ikke handle om min orgasme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132182-vaginal-orgasme/#findComment-812785
Del på andre sider

Hardt arbeid for ham iallfall... er vel "lettest" om han støter inn og ut i jevnt tempo ganske hardt og bestemt en halv evighet, og så kanskje øker takten litt etterhvert... og så kniper du samtidig.

Mulig det er "juks" men du kan jo starte med å stimulere klitoris en stund først for å komme igang, og så la penetreringen ta over ettehvert?

synes egentlig klitorisorgasme er aller best jeg, vaginal er dypere, og du merker ikke at du får orgasme på samme måte, min erfaring iallfall... har hendt at jeg har begynt å gråte. men jeg tror nå mest på kombinasjonsorgasmer jeg da. Med stimulering litt overalt, og å utsette orgasmen så lenge som mulig, og prøve å følge mannens rytme og takt. så selv om du stimulerer klitoris, er det øking av takten på penetreringen som løfter deg over den siste kneika...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132182-vaginal-orgasme/#findComment-812877
Del på andre sider

Hardt arbeid for ham iallfall... er vel "lettest" om han støter inn og ut i jevnt tempo ganske hardt og bestemt en halv evighet, og så kanskje øker takten litt etterhvert... og så kniper du samtidig.

Mulig det er "juks" men du kan jo starte med å stimulere klitoris en stund først for å komme igang, og så la penetreringen ta over ettehvert?

synes egentlig klitorisorgasme er aller best jeg, vaginal er dypere, og du merker ikke at du får orgasme på samme måte, min erfaring iallfall... har hendt at jeg har begynt å gråte. men jeg tror nå mest på kombinasjonsorgasmer jeg da. Med stimulering litt overalt, og å utsette orgasmen så lenge som mulig, og prøve å følge mannens rytme og takt. så selv om du stimulerer klitoris, er det øking av takten på penetreringen som løfter deg over den siste kneika...

Hvis du ikke merker at du får vaginalorgasme, har du neppe hatt det. Jeg skal hilse og si at det merkes!

Den innledes av en intens kribling. Problemet er når jeg har kommet til kriblestadiet og mannen ikke klarer å "holde seg" lenger, slik at selve den store utløsningen uteblir. Da blir jeg så desperat at jeg er troende til å taue inn en tilfeldig mann fra gata. Slik føles det iallfall.

Men det har også hendt at jeg likevel har nådd fram, da pikken ikke blir slapp med en gang etter hans orgasme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132182-vaginal-orgasme/#findComment-814499
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke merker at du får vaginalorgasme, har du neppe hatt det. Jeg skal hilse og si at det merkes!

Den innledes av en intens kribling. Problemet er når jeg har kommet til kriblestadiet og mannen ikke klarer å "holde seg" lenger, slik at selve den store utløsningen uteblir. Da blir jeg så desperat at jeg er troende til å taue inn en tilfeldig mann fra gata. Slik føles det iallfall.

Men det har også hendt at jeg likevel har nådd fram, da pikken ikke blir slapp med en gang etter hans orgasme.

Det er jo sikkert forskjellig fra person til person, men den føles så dyp og intens, og med støtingen i tillegg, så blir den ikke avsluttet på samme måte som en vanlig orgasme... en slags "hva skjedde nå" følelse...

Orgasme ved stimulering av klitoris har jeg på mange måter mer kontoll over...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132182-vaginal-orgasme/#findComment-814595
Del på andre sider

Det er jo sikkert forskjellig fra person til person, men den føles så dyp og intens, og med støtingen i tillegg, så blir den ikke avsluttet på samme måte som en vanlig orgasme... en slags "hva skjedde nå" følelse...

Orgasme ved stimulering av klitoris har jeg på mange måter mer kontoll over...

Ut fra det du skriver, tror jeg du har opplevd tilløpet, men ikke selve hoppet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132182-vaginal-orgasme/#findComment-814664
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...