Gå til innhold

Mange partnere, en tankevekker med statistikk

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Vi tenker oss:

To mennesker ligger sammen uten beskyttelse. Begge disse er swingers til de grader og bruker aldri beskyttelse. De har begge sansen for ONS og ligger med en ny hver uke.

Naturlig nok vil deres partnere også ha ONS hver uke med andre.

På et år, hvor mange har de to indirekte utvekslet kroppvæsker med?

Kort hoderegning: det er sinnsykt mange.

Er det rart at kjønnsykdommer sprer seg lynfort i risikogrupper?

Få partnere: hvis jeg bare har hatt ti partnere på 30 år og mine bare har hatt ti hver, hvor mange har jeg indirekte vært borti hvis jeg ikke bruker beskyttelse, på et år? Nå jeg ganske prektig (sier vi) :)

Det er lett å se hvor mye mindre risikoen plutselig blir.

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Det er en grunn til at kondom er oppfunnet ja!

Lev i sølibat i tre måneder, eller i det minste bruk kondom, og ta så en test, så finner du ut om du er smittet av noe...

Gratis på Olafiaklinikken i Oslo.

Har tatt tester med jevne mellomrom, er fast blodgiver.

Ikke i risikogruppene, ikke mine partnere heller.

Det skulle vel holde?

Har tatt tester med jevne mellomrom, er fast blodgiver.

Ikke i risikogruppene, ikke mine partnere heller.

Det skulle vel holde?

som sagt, om du ikke bruker kondom i tre måneder før du tar testen, eller lever i sølibat i tre måneder, så er ikke testen 100% sikker... men det vet vel du.

og så kan det jo bli mange unger da.

Annonse

Ulv I Faarikaal

som sagt, om du ikke bruker kondom i tre måneder før du tar testen, eller lever i sølibat i tre måneder, så er ikke testen 100% sikker... men det vet vel du.

og så kan det jo bli mange unger da.

Jeg burde teoretisk ha ca 25,679012 barn, med 20 effektive aktive år. Pluss en risiko for tvillinger og trillinger skulle det bli....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...