Gå til innhold

spiralen verdt å ha når vi..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke alltid

.. kun har sex en gang i måneden? Hadde ikke kondom vært bedre da, eller ville det kanskje ført til mindre sex (han liker egentlig ikke kondom)? Synes det er bortkastet å ha hormonspiralen nå.. den er jo betalt, da. Men jeg får jo hormoner i meg. Ønsker ikke å bli gravid enda, har barn. Nå kan vi jo ha sex uten tanke på prevensjon, og det er jo greit...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132198-spiralen-verdt-%C3%A5-ha-n%C3%A5r-vi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde hormonspiral kun var for de som allerde hadde født, eller ikke ønsket barn noen gang jeg...

Ville heller brukt p-ringen, eller kanskje p-plaster om jeg var deg.

Om kondom fører til sjeldnere sex enn en gang i måneden, det tror jeg ikke...

Dere blir nok nødt å ha litt oftere sex, for å få valuta for pengene! Skal dere ha barn en gang bør dere jo begynne å øve, da holder det nok ikke med en gang i måneden...

Gjest ikke alltid

Trodde hormonspiral kun var for de som allerde hadde født, eller ikke ønsket barn noen gang jeg...

Ville heller brukt p-ringen, eller kanskje p-plaster om jeg var deg.

Om kondom fører til sjeldnere sex enn en gang i måneden, det tror jeg ikke...

Dere blir nok nødt å ha litt oftere sex, for å få valuta for pengene! Skal dere ha barn en gang bør dere jo begynne å øve, da holder det nok ikke med en gang i måneden...

Vi har to barn:) Synes det er kjedelig å ikke egentlig ha bruk for spiralen... (vi har så sjelden sex, og han kunne sørget for prevensjonen.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...