Gå til innhold

God eller dårlig ide'?

Anbefalte innlegg

Gjest feiga ut på nick

Mannen min har en fantasi om trekant.

Han har snart bursdag, så jeg tenkte at jeg kanskje skulle overaske han.

Jeg har aldri hatt sex før med en av samme kjønn, men tanken, må jeg innrømme er meget pirrende.

Hvordan burde jeg gå frem?

Burde jeg la fantasi, forbli fantasi?

Meniger motas med takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132233-god-eller-d%C3%A5rlig-ide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snakker-av-erfaring

Regner med at det er en jente som blir 3'dje person?

Hvis dere begge pirres, og dere har et trygt og godt forhold, så er det bare å kjøre på.

Ikke hør på alle de som sier at det skal være så skadelig for forholdet. De har aldri erfart en slik spennende opplevelse.

Men du bør kreve at det en senere gang også må være en mann som 3'dje person.

Gjest snakker-også-av-erfaring

Hei.

Har selv erfart akkurat dette, men det var ikke planlagt. Det skjedde etter en kveld på byen på nachspiel (Gjør vel kanskje ofte det ?).

Jeg har lenge lekt med tanken selv, men vi har aldri diskutert det åpent oss imellom.

En ting dere må ha helt klart før en slik seanse er at det ikke vil være noe som helt sjalusi med i bildet. Kan du se for deg at du er i samme seng med mannen din som har sex med en annen kvinne ?

Selv om du også har det selv, kan det være vanskelig. Det var det ihvertfall for meg. Vi gikk inn i en periode etterpå som ikke var særlig hyggelig. Trekanten var i og for seg vellykket, men følelsene etterpå var ikke noe bra.

Vi har kommet oss over det nå, må jo si det. Vil nok ikke gjenta hyrdestunden, men vi erindrer den som en litt spesiell opplevelse..

Uansett hva du gjør, ønsker jeg dere lykke til..

Jeg tror fort det kan føles som utroskap ja. Tre stykker er jo tross alt alltid en for mange. Den ene vil uansett ville være litt utenfor. Hva om mannen din og den andre jenta virkelig koser seg, og du blir mest sittende og se på?

Det viktigste er vel at slike ting ser veldig spennende ut på film og oppi hodet deres. Men i virkeligheten er jo sex noe helt annet. Det kan bli flaut og ubehagelig.

Hvordan starter man? Hva slags menneske tar man med på noe slikt? Og hvordan forholder man seg til dette mennesket senere?

For min del virker dette som en ting som er veldig spennende å fantasere om, men som fort blir veldig annerledes enn man hadde tenkt seg.

sniper1365380612

Hvis noen av dere har lett for å bli sjalu ville jeg ikke gjort det. Men hvis begge vil så er det vel ok. Tror det beste vil være å ha med ei jente som dere ikke omgåes til daglig eller kanskje en ukjent. Da innbiller jeg meg at muligheten for å bli sjalu er mindre. Selv har jeg hatt trekant med 2 helt ukjente jenter(ingen var i forhold) og det tente meg veldig før vi begynte, men det var ærlig talt litt forvirrende når vi hadde sex. Bare le dere, men jeg hadde litt av en jobb. Noen her inne klager på at kjæresten/samboeren ikke tilfredsstiller de nok, og bare tenk hvordan det blir om dere er to som skal dele på det. Veldig lett å glemme den ene.

Ei jente som er god i senga er det beste for meg. Nå som jeg er ferdig med fantasien ville jeg ikke hatt trekant med kjæresten. Og aldri i verden en mann/gutt til.

Annonse

Vet ikke om jeg ville presentert det som en "gave" til mannen din, siden det ikke garantert er en god opplevelse for dere/godt for forholdet.

Kanskje du heller skulle sagt til ham på bursdagen at "nå har jeg også lyst til trekant" hvis du finner ut at du virkelig vil da.

Så kan dere dele fantasien den kvelden, og kanskje starte "planleggingen"?

Dere må nok diskutere hvor grensene går og være enige om at det er ok å stanse leken mens dere holder på. Hvis du synes det er ubehagelig å forestille en annen nyte din mann, så kan jo det brenne seg fast for alltid at en faktisk har gjort det.

Følg magefølelsen din!

Til slutt vil jeg bare si en liten ting: Sørg for at dere oppsøker bifile damer, fremfor lesbiske. Vi er rimelig avklart med at vi ikke ønsker sex med menn, og det nytter ikke lokke med hverken stor penis eller vakker kvinnekropp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...