Gå til innhold

Hvordan bruke en vibrator?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må iallfall bytte stilling ofte, har du den på samme punkt hele tiden så blir du helt nummen, og det er som om huden sovner.

Og så lønner det seg vel å bruke den på siden av klitoris og ikke rett på.

Om du er god til å få orgasme så er det vel egentlig aller morsomst å ha den inni skjeden mens du onanerer som vanlig, men det går kanskje ikke med den typen du har?

Gjest nickløs akkurat nå

Du må iallfall bytte stilling ofte, har du den på samme punkt hele tiden så blir du helt nummen, og det er som om huden sovner.

Om du er god til å få orgasme så er det vel egentlig aller morsomst å ha den inni skjeden mens du onanerer som vanlig, men det går kanskje ikke med den typen du har?

Jeg må sette den rett på klitoris for å få orgasme og da tar det noen minutter før jeg kommer så vi er vel alle forskjellige....

Gjest nicklesstoday

Joda, jeg kan ha den i skjeden, men jeg kan ikke si jeg merker så veldig mye anderledes enn ved bruk av f.eks. dildo. KJenner en liten vibrasjon, men ikke noe som øker lysten nevneverdig.

Jeg har vel innsett at man trenger trening til dette som med så mye annet...

Gjest Little helper

Joda, jeg kan ha den i skjeden, men jeg kan ikke si jeg merker så veldig mye anderledes enn ved bruk av f.eks. dildo. KJenner en liten vibrasjon, men ikke noe som øker lysten nevneverdig.

Jeg har vel innsett at man trenger trening til dette som med så mye annet...

Vel... ta en kikk på http://www.erotikknett.no/sexleker/129.php artikkelen heter "hvordan bruke en vibrator"

Man kan egentlig finne svar på ganske mange rare spørsmål på erotikknett.....

Annonse

Gjest nicklesstoday

Vel... ta en kikk på http://www.erotikknett.no/sexleker/129.php artikkelen heter "hvordan bruke en vibrator"

Man kan egentlig finne svar på ganske mange rare spørsmål på erotikknett.....

Tusen hjertelig takk. Det var akkurat det jeg trengte. Nå har jeg funnet ut av det meste selv i mellomtiden, og det går stadig bedre!

Men ellers tusen takk for tipset!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...