Gå til innhold

Nå er det siste forsøk...

Anbefalte innlegg

jente721365380494

Hei. Nå er det en stund siden jeg har skrevet her. Hadde mitt 2. forsøk i sept. i fjor og det gikk galt i beg. av okt. Nå er vi på 3. forsøk og håper at dette skal gå bra.

Går på nesespray og skal på 1. kontroll 21.jan. Begynner med sprøyter 22. jan. Er det noen som er likt i løypa?

Prøver å tenke minst mulig på hva som skal skje men det er jo vanskelig. Får hele tiden høre at " du tenker altfor mye på det. Hvis du ikke tenker på det så blir du gravid". Enkelt å si for personer som ikke har problemer med å få barn.

Ønsker alle prøvere lykke til!!!!!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132341-n%C3%A5-er-det-siste-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Vi er i gang med vårt 2. forsøk og jeg begynte på spray i dag. Skal sannsynligvis begynne på sprøyter 28/1 - så vi er jo ganske likt i løypa da ja!

Måtte avbryte forsøket i november pga. spontan graviditet og spontan abort (graviditet utenfor livmor var det til og med). Så denne gangen er vi så fryktelig spente - er det større sjanse for å bli gravid nå, siden vi klarte det på egenhånd sist? Hvem vet? Resultatet får vi vel se i slutten av februar!

Håper så inderlig at dette skal bli et lykkens år for alle oss her! Krysser fingrene!!

Vi får holde hverandre oppdatert!

*Klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...