Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Hva skal vi gjøre??

Vi har prøvd å bli gravide siden oktober 99, og er enda ikke blitt det. Jeg går for tiden på E og B vitamin, for jeg har hørt at det skal hjelpe.

Vi er 20 og 23 år gamle, og lurer på om vi er for unge for utredning hos lege? Jeg var gravid for to år siden, men mista i 7uke. Jeg blir bare mer og mer deprimert for hver uke som går, hva skal vi gjøre??? Hjelp!!

Vennlig Hilsen

Fortsetter under...

Når dere har forsøkt så lenge ville iallefall jeg tatt kontakt med lege for å få en utredning. I tilfelle noe er galt hos en av dere er det best å få konstatert det så tildlig som mulig i tilfelle dere må ha f.eks IVF. Der er køene ganske lange.......

Lykke til :-)

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tycker att ni skall söka hjälp hos en doktor/gynekolog, för er barnlöshet. När man inte har blivit gravid efter 1 års försök, så rekomenderas man att starta en utredning. Det positiva i detta är att du har lyckats att bli gravid 1 gång. Detta är alltid ett positivt tecken. Efter en utredning får ni sedan hjälp att försöka att bli gravida på ett eller annat sätt, beroende på vad utredningen kom fram till. Försök att hålla humöret uppe. Er unga ålder är inte negativt utan bara positivt, då detta ökar chansen för att en gång bli föräldrar. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...