Gjest LinusIda Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Jeg trenger hjelp!!!! Skal være fadder og aner ikke hva jeg skal kjøpe. Hvor mye bør jeg legge i en gave? Kan noen hjelpe meg? :-) 0 Siter
laban Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Hvis du velger Søk på menyen, skriver "dåpsgave" og velger Forum "Foreldre - småbarn", får du opp mange tråder om temaet. Her er en: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1795671 Jeg pleier å foreslå en fin bok - stor sangbok eller eventyr. Det kommer vel på 300-400 kr. 0 Siter
Gjest linniett Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Hvor mye du bør legge i en gave er vanskelig å si. Jeg opplevde svært ulike beløp i våre dåper. Barna fikk fra 200 til 1000 kr av dem som var faddere. Vi har det jo så ulikt vi voksne mhp smak, man liker jo helst å gi gaver som foreldrene setter pris på også. Forslag til gaver: Fine bøker fra feks serien som heter"De store hvite". De har 9 ulike bøker, sangbøker, rim og regel bok, bibelhistorie, eventyr osv. Utgitt av Aschehoug. Koster fra 300.- og oppover. Tinnplate m inngravert fødselsdata og plass til bilde. (Liker ikke å ha sånne i stuen jeg) Sparebørse. Er du flink å tegne/male? Lag en fin tegning og kjøp en ramme til den. Unik gave som barnet kan ha på rommet. Smykker av alle slag. Penger - evt opprett konto som er låst til barnet er 18 år. Lykke til med gaven! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.