Gå til innhold

Hvordan syns du det var i begynnelsen av forholdet?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nettopp fått meg kjæreste, og er overlykkelig. Vi har det supert sammen.

Men jeg må innrømme jeg kjenner følelsene svinger litt. Jeg er ikke heeeelt super-boblende forelsket heeeele tiden, men det kommer og går litt. Innimellom er alt likosm "helt greit", men jeg har likvel det grunnleggende at jeg er veldig gla i ham.

Han sier han føler det samme. At noenm ganger iler det i hele kroppen og det bruser som bare det, andre ganger er det roligere.

Men det viktigste er at vi er veldig gla i hverandre og kjenner på steke følelser for hverandre - selvom forelskelsen går litt i rykk opg napp.

Er dere enige? Og hvordan var den første tiden for deg/dere?

Var det mye sliping f.eks? Det er jo mye som skal bli samstemt, da ;-)

Gøy å høre fra andre!

Fortsetter under...

Jeg var forelsket og betatt ;o)

Men de følelsene kan ikke sammenlignes med de jeg har for ham nå!

Vi ha vært gift i over 4 år , og nå er jeg både forelsket og utrolig glad i ham....dypere følelser enn i starten ;o)

Kjenner fremdeles at blodet bruser inniblant!

Gjest Pricilla

Vi var spuer-forelsket! Tenkte på han hele tiden når vi ikke var sammen. Han ringte meg hele tiden for å si at han savna meg.. Vi var skikkleig turtelduer når vi først var sammen.. : )

Flytta sammen etter et halvt år, da dukket det noen uenigheter opp, men ble aldri noe stort ut av det.. Vi hadde sex så ofte vi orka.. Var sammen hele tiden og bare pusa med hverandre.. han kjøpte rose til meg flere ganger i uka og vi gjorde masse romantiske ting sammen..

Hender blodet bruser ennå, men nå elsker jeg han, gjorde ikke det i begynnelsen. Men ejg ville lagt meg foran toget for han etter 6 mnd. og det ville jeg fortsatt gjort... (Etter 4,5) år)

Blandede følelser i begynnelsen, hadde kjærlighetssorg over eksen og var nyforelsket på en gang. Veldig forvirrende, spesielt for min nye søte snille fantastisk forståelsesfulle kjæreste såklart. Men jeg var redd for å såre ham, og redd for å definere forholdet som seriøst.

Svingte litt altså, men så vokste følelsene, og jeg fant nye fantastiske sider ved ham hver eneste dag, fortsatt også faktisk, tre år etter. Og jeg vet jeg elsker ham, og jeg kan fortsatt kjenne sommerfuglene i magen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...