Gå til innhold

FU:talkshow

Anbefalte innlegg

Gjest tvprogram
Skrevet

Hva synes du om talkshow som Operah og Dr.Phil?

Gjest uten signatur
Skrevet

Dr. Phil synes jeg er interessant. Men det kommer selvfølgelig an på tema! Typisk amerikansk show da, men jeg har hatt nytte av enkelte av programma faktisk.

Gjest lis@bet
Skrevet

Disse to programmene tar opp så utrolig mange ulike temaer at det er umulig for meg å mislike dem. -Noe som jo ville være det "riktige". :-)

Men noen ganger blir det selvfølgelig altfor amerikansk. Store ord uten noen forklaring på _hvordan_ man skal komme dit.

Så ja, jeg ser på iblant. Men ergrer meg over at Dr. Phil er vanskelig å målbinde.. ;-)

Skrevet

Jeg liker dem, og det har ofte vært tema som jeg syns har vært interessante.

Får bare sett dem de dagene jeg tilfeldigvis er hjemme om ettermiddagen...

Skrevet

Oprah har jeg vel aldri sett.

Dr.Phil gjør alt så fantastisk enkelt og har en lun humor som ingen (heldigvis) ser ut til å ta seg nær av. Det programmet liker jeg, men det blir dessverre bare tilfeldige når jeg får sett det.

Skrevet

Blir sprø av den fyren som kan bable i timesvis om oppskriften som kan redde de stakkars sjelene som sitter der. Og de bare sitter som lys og nikker i vei. Er ikke helt med på den tilnærmet Freudianske metoden...

Gjest leileilei
Skrevet

Dr Phil og Oprah er noe jeg tror gjør det amerikanske folk særlig godt.

Vi andre kan sikkert også lære noe ;)

Det eneste jeg finner kritikkverdig, er hvordan de rundt juletider øser ut gaver (og liksom støtter oppunder overflodssamfunnet) til publikum, og reklamerer vilt. Det er billig synes jeg.

Og så krasjer det kanskje litt med de der spirituelle greiene Oprah har gående.

Så synes jeg Dr Phil har vist litt vel patriotiske tendenser. Hadde forventet at han hadde et litt mer "nasjonalt nøytralt" syn på krig og religion og politikk og sånn.

Gjest ikke signatur enda
Skrevet

Har ikke tv3, men skulle ønske jeg kunne se et talk show av og til.. som ricky lake. Men det er jo ikke særlig bra tv, da. Men av og til trenger man noe tidsfordriv.

Skrevet

Har ikke tv3, men skulle ønske jeg kunne se et talk show av og til.. som ricky lake. Men det er jo ikke særlig bra tv, da. Men av og til trenger man noe tidsfordriv.

Ricky Lake går vel på ZTV også?

Skrevet

Har man ikke tv3 har man som regel ikke ztv heller :P

Skrevet

Har man ikke tv3 har man som regel ikke ztv heller :P

Å, hm, trodde det jeg...sorry.

Gjest det har vi heller ikke u/t
Skrevet

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...