Gjest tvprogram Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Hva synes du om talkshow som Operah og Dr.Phil? 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Dr. Phil synes jeg er interessant. Men det kommer selvfølgelig an på tema! Typisk amerikansk show da, men jeg har hatt nytte av enkelte av programma faktisk. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Disse to programmene tar opp så utrolig mange ulike temaer at det er umulig for meg å mislike dem. -Noe som jo ville være det "riktige". :-) Men noen ganger blir det selvfølgelig altfor amerikansk. Store ord uten noen forklaring på _hvordan_ man skal komme dit. Så ja, jeg ser på iblant. Men ergrer meg over at Dr. Phil er vanskelig å målbinde.. ;-) 0 Siter
0livia Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Jeg liker dem, og det har ofte vært tema som jeg syns har vært interessante. Får bare sett dem de dagene jeg tilfeldigvis er hjemme om ettermiddagen... 0 Siter
damedame Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Oprah har jeg vel aldri sett. Dr.Phil gjør alt så fantastisk enkelt og har en lun humor som ingen (heldigvis) ser ut til å ta seg nær av. Det programmet liker jeg, men det blir dessverre bare tilfeldige når jeg får sett det. 0 Siter
Matthea Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Blir sprø av den fyren som kan bable i timesvis om oppskriften som kan redde de stakkars sjelene som sitter der. Og de bare sitter som lys og nikker i vei. Er ikke helt med på den tilnærmet Freudianske metoden... 0 Siter
Gjest leileilei Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Dr Phil og Oprah er noe jeg tror gjør det amerikanske folk særlig godt. Vi andre kan sikkert også lære noe Det eneste jeg finner kritikkverdig, er hvordan de rundt juletider øser ut gaver (og liksom støtter oppunder overflodssamfunnet) til publikum, og reklamerer vilt. Det er billig synes jeg. Og så krasjer det kanskje litt med de der spirituelle greiene Oprah har gående. Så synes jeg Dr Phil har vist litt vel patriotiske tendenser. Hadde forventet at han hadde et litt mer "nasjonalt nøytralt" syn på krig og religion og politikk og sånn. 0 Siter
Gjest ikke signatur enda Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Har ikke tv3, men skulle ønske jeg kunne se et talk show av og til.. som ricky lake. Men det er jo ikke særlig bra tv, da. Men av og til trenger man noe tidsfordriv. 0 Siter
Minigullet Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Har ikke tv3, men skulle ønske jeg kunne se et talk show av og til.. som ricky lake. Men det er jo ikke særlig bra tv, da. Men av og til trenger man noe tidsfordriv. Ricky Lake går vel på ZTV også? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Ricky Lake går vel på ZTV også? Har man ikke tv3 har man som regel ikke ztv heller 0 Siter
Minigullet Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Har man ikke tv3 har man som regel ikke ztv heller Å, hm, trodde det jeg...sorry. 0 Siter
Gjest det har vi heller ikke u/t Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Ricky Lake går vel på ZTV også? . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.