Gå til innhold

Gå i munnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun trenger ikke svelge hele satsen første gang, men du kan jo sprute på magen hennes eller brystene hennes, og så kan hun dyppe fingeren i det og smake på det.

minner meg om sånn vi ble opplært til da vi var små: "Du kan ikke si at du ikke liker noe før du har smakt, stikk en finger nedi og smak" *lol*

Sorry - jeg måtte bare ;)

Gjest kloke meg

Uten å ha så ekstremt mye erfaring så vil jeg si at dette, som så mye annet, er veldig individuelt.

Noen jenter smaker/lukter nesten ingenting, nesten som vann. Andre smaker/lukter godt. Mens noen smaker/lukter død og fordervelse. Hvis det i tillegg er rar farge på "saften" så fristes en jo ikke til oralsex.

Helt enig, dette er veldig individuelt, og det kommer også an på hva gutten har spist de siste timene... Har hørt at sterk mat og kaffe skal være av det verste..

Om det er ålreit å svelge, synes jeg også har med hvor mye som kommer. Hvis man har en svær sak i munnen fra før, og det føles som om det kommer en liter med sperm i tillegg, kan det bli litt slitsomt... :-)

Gjest Ugga Bugga

minner meg om sånn vi ble opplært til da vi var små: "Du kan ikke si at du ikke liker noe før du har smakt, stikk en finger nedi og smak" *lol*

Sorry - jeg måtte bare ;)

He he, det er greit :-)

Hvis man er usikker på om man liker middagsmaten tar man bare en liten bit for å teste, sant. Det tenkte jeg hun kunne gjøre her også. Vel, ikke en bit da, men en liten dråpe...

At du er trøtt skjønner jeg. :)

Om vi sier at kvinnens naturlige glidemiddel og sæden smaker likt, det være godt eller vondt, så må da jenta få minst smak i munnen iom at hun kan svelge unna kjapt. Gutten har på sin side munnen dyppet i vaginaen under hele munnsexen, og må da derfor få mest smak. Det mente jeg, se bortifra den første posten min. :)

Men for all del, jeg liker å slikke jeg! ;)

Okei, da er jeg litt mer våken og skjønner hvor du vil hen.. (eller ihvertfall hva du mener;-)

Det er ikke smakløst å suge pikk da, selv om utløsningen ikke kommer før til slutt. Men det smaker sikkert mer å slikke en jente. Uten at jeg har erfaring fra det.:-))

Okei, da er jeg litt mer våken og skjønner hvor du vil hen.. (eller ihvertfall hva du mener;-)

Det er ikke smakløst å suge pikk da, selv om utløsningen ikke kommer før til slutt. Men det smaker sikkert mer å slikke en jente. Uten at jeg har erfaring fra det.:-))

Jeg har ikke opplevd særlig smak ved suging da (altså før han kommer). Dvs det kommer jo noen få dråper "glidemiddel" av og til, men de smaker jo tårer, bare ikke så salt..

Annonse

Jeg har ikke opplevd særlig smak ved suging da (altså før han kommer). Dvs det kommer jo noen få dråper "glidemiddel" av og til, men de smaker jo tårer, bare ikke så salt..

Det er mange meninger om slikking og suging og hvorvidt det smaker eller ei. Det har selvsagt mye med renslighet å gjøre, men det er mange som ikke takler å slikke/suge fordi de ikke liker smaken -uavhengig av om partneren kommmer i munnen eller ikke. Da er det nok smaken av kjønn de ikke liker.

Men det har vel vært omtrent hundreogørti innlegg om akkurat det her på forumet..hehe:-))

(jeg personlig synes det er digg forøvrig)

Jeg har aldri opplevd det å slikke ei jente som et problem. Om hun smaker/lukter vondt, er det rett og slett bare å "dynke" musa i spytt, og så er problemt borte. :)

Kanskje på tide å oppleve det? Jeg kan være med å stadfeste erfaringen jeg... ;)

Gjest ikke bare du

Min partner nekter å ta sæden i munnen fordi hun påstår at den smaker vondt - uten at hun har smakt. Hva kan jeg gjøre for å få henne til å prøve uten at hun skal føle det ubehagelig? Ber om råd fra jenter.

Har du smakt på den da? Synes du at det smaker godt?

Jeg har aldri opplevd det å slikke ei jente som et problem. Om hun smaker/lukter vondt, er det rett og slett bare å "dynke" musa i spytt, og så er problemt borte. :)

Kanskje på tide å oppleve det? Jeg kan være med å stadfeste erfaringen jeg... ;)

Tar du sats og spytter?:D

Hehe, men da har du jo funnet en teknikk som funker uansett mus:-)) *flirer*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...