Gå til innhold

Noen "prøvedamer" over 40 her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøver ikke lenger - da vi fikk ICSI-barn nr. 2 i oktober, jeg fylte 41 i sommer. Har fra før et barn på 6 år. Måtte ha 4 forsøk på andremann, hadde hatching og akupunktur på siste forsøket, og da satt den!

Lykke til! Helt topp å bli mor igjen i "voksen alder", har masse overskudd!

Klem fra

Gjest Tidligere Margreth

Jeg prøver ikke lenger - da vi fikk ICSI-barn nr. 2 i oktober, jeg fylte 41 i sommer. Har fra før et barn på 6 år. Måtte ha 4 forsøk på andremann, hadde hatching og akupunktur på siste forsøket, og da satt den!

Klem fra

Hei på deg Venus!

Jeg er bare innom her en snartur og leser litt...og så ser jeg at du har vært her...Gratulerer så masse med nr 2!!! Ble det gutt eller jente? Kjempekoselig at allt har gått bra! Tipper du koser deg masse nå!

Vesla her har rundet året og er svært så aktiv for tida...riktig morsomt å se henne vokse til ja!

Lykke til videre!

Klem fra

Hei på deg Venus!

Jeg er bare innom her en snartur og leser litt...og så ser jeg at du har vært her...Gratulerer så masse med nr 2!!! Ble det gutt eller jente? Kjempekoselig at allt har gått bra! Tipper du koser deg masse nå!

Vesla her har rundet året og er svært så aktiv for tida...riktig morsomt å se henne vokse til ja!

Lykke til videre!

Klem fra

Så koselig å høre fra deg!!! Det var lenge siden! Du er innom her av og til fremdeles du også!

Det ble en stor gutt på 5 kg, født 8 dager over termin! Nå bare koser vi oss, er så avslappet og nyter spebarnstiden i fulle drag. Han vokser fort, er nå 7,5 kg allerede, så jeg bærer tungt :-)

Skulle gjerne hatt flere barn, men vi setter strek nå. Er utrolig takknemlig for to friske barn, da vi hadde vanvittig dårlige odds; tette eggledere, endo og tette sædledere!

Enn dere, blir det flere???

Kos deg videre, tiden går så fort og vips så er de blitt så altfor store!

Stoooor klem fra

Gjest Tidl Margreth

Så koselig å høre fra deg!!! Det var lenge siden! Du er innom her av og til fremdeles du også!

Det ble en stor gutt på 5 kg, født 8 dager over termin! Nå bare koser vi oss, er så avslappet og nyter spebarnstiden i fulle drag. Han vokser fort, er nå 7,5 kg allerede, så jeg bærer tungt :-)

Skulle gjerne hatt flere barn, men vi setter strek nå. Er utrolig takknemlig for to friske barn, da vi hadde vanvittig dårlige odds; tette eggledere, endo og tette sædledere!

Enn dere, blir det flere???

Kos deg videre, tiden går så fort og vips så er de blitt så altfor store!

Stoooor klem fra

Jada, jeg er innom her av og til og leser da vet du...en gang ufb-er...alltid ufb-er!

Så morsomt! En skikkelig stor plugg du har fått deg. Vesla mi er faktisk under 9 kilo hun og hun er altså 12 mnd, men hun er lita da...var jo bare 2,8 kilo da hun ble født også!

Jeg skal være hjemme fram til høsten jeg og jeg skal kose meg en hel masse!

Vi er jo heldige da som har fått en gutt og ei jente hver! Jeg tviler på om det blir noen flere her, selvom vi utrolig nok fikk det til selv med yngsten. Noen ganger har jeg lyst på en liten til...ja ja vi får nå se...har i alle fall ingen umiddelbare planer...

Koos deg masse fortsatt!

Klem fra

Klem fra

Hva er hatching?

Annonse

Hva er hatching?

Hei!

Hatching fantes for tre år siden også, men var ikke lovlig i Norge, og er det ikke enda, så vidt jeg vet.

Det betyr at man "skraper opp" overflaten på egget sånn at det har lettere for å feste seg. Det gjøres spesielt hvis man har for tykk eller for glatt overflate på eggene, hvis kvinnen er "eldre" og hvis man har hatt mange mislykkede forsøk.

MVH

• 2 uker senere...

Hei!

Hatching fantes for tre år siden også, men var ikke lovlig i Norge, og er det ikke enda, så vidt jeg vet.

Det betyr at man "skraper opp" overflaten på egget sånn at det har lettere for å feste seg. Det gjøres spesielt hvis man har for tykk eller for glatt overflate på eggene, hvis kvinnen er "eldre" og hvis man har hatt mange mislykkede forsøk.

MVH

Ad "lovlighet" av hatching: Tror at dette på ingen måte er ulovlig i Norge - bare at man ikke har særlig tro på det. Husker iallfall at Johan Hazekamp ved Volvat ordla seg omtrent slik i en artikkel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...