Gå til innhold

Nesten uerfaren med ny kjæreste

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har møtt en ny dame, etter å ha vært singel i 11 år (!) er jeg så nervøs for både å ødelegge spiren og for hvordan jeg skal gå frem at det er helt forferdelig. Vi har vært ute fem ganger, på kino og middag osv, og jeg har lyst til å invitere henne hjem, men blir det tatt som en invitasjon til sengekos? Det er jeg ikke klar for ennå, en så rart det høres ut. Jeg vil bare bli godt kjent og ikke skuffet og dumpa. Dessuten har jeg ikke hatt sex på så lenge at jeg godt kan vente en stund til :)

Er det noen som har noen gode råd til en mann på nesten 30 som føler meg som en fjortis? Vil jo ikke virke som jeg er helt noldus på området heller, hun er 21 og ønsker en mann, har hun sagt.

Svar ønskes, og mottas med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132474-nesten-uerfaren-med-ny-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 31 og var i samme situasjon som deg for et år siden. Det var flere år siden jeg hadde hatt sex, og erfaringene var stort sett dårlige. Etter en romantisk bytur inviterte jeg henne hjem. Første gangen lå vi bare å koste. Noen dager senere ble det naturlig at hun overnattet igjen. Da hadde vi sex. Det var passe klønete men helt greit, neste gang var det bra. I dag er det fantastisk. Hun har bare gitt meg komplimenter til min innsats i senga. Hvis begge er forelsket er resten bagateller, bare slapp av, dette er mye enklere enn du tror. Hvis du ikke får den opp på grunn av prestasjonsangst, så si at du er litt nervøs, og ligg og kos litt istedet. Hvis dere synes det går for tidlig, få den opp en gang til med litt hjelp fra henne, så kan dere holde på lenge.

sniper1365380612

Jeg er enig med Babette. Selv har jeg lykkes når jeg slapper av og er kun meg selv. Om du har vært singel lenge spiller ingen rolle.

Det virker som dere har god kjemi(ellers hadde dere vel ikke hatt 5 dater allerede) og jeg kan ikke skjønne annet enn at hun er interessert i et forhold med deg. Så det med invitasjon hjem. Bor hun alene? Gjør hun det, hadde jeg enten fulgt henne hjem evt kjørt henne hjem. Da har du full kontroll. Kan godt hende hun ber deg inn da. Hvis det heller passer bedre å dra til deg ville jeg gått en tur med henne etter kinoen/daten. Hold henne i handen, se på henne og gi henne en klem eller et kyss når det føles naturlig(f.eks. om dere stopper i parken, ved brygga etc). Følger du med på signalene hennes(hengiven, blanke øyne, smiler mye, ler, er glad etc) så vet du om hun vil bli med deg hjem. Jeg hadde ikke prøvd på noe annet enn kos første gangen. Da gir du et langt bedre inntrykk og de fleste jenter blir enda mer interessert. Lykke til! Og slapp av da!

Jeg ville tatt en invitasjon for å komme hjem til noen først og fremst som en mulighet til å bli enda bedre kjent - ikke som en invitasjon til sengekos.

La henne få en middag som er bedre enn grandiosa. Kanskje du har noen gamle bilder av deg. Det kommer hun til å syntes er morsomt å se på.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...