Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så trist at du må oppleve dette for tredje gang. Tenker på deg, og håper du ikkje gir opp. Det er vanskelig å uttrykke med ord at eg føler sterkt med deg - og det hjelper deg sikkert ikkje, men eg kjenner litt av følelsane.

Vi er så forskjellige, og har ulike måtar å reagere på, men la ingen ta fra deg tida til å sørge,på din måte, over det som skje.

Når vi er langt nede, då går det berre ein veg, det er oppover.

Det er mi erfaring etter å ha kjent på depresjon i lang tid pga barnløsheten.

*Klem fra

Jeg hadde to svangerskap utenfor livmoren, men begge to satt i egglederen, først høyre side det ene året, og så venstre det neste. Jeg vet det er et smertehelvete uten like! Det var sånn jeg forstod det andre gangen. Da var jeg bare 5 uker på vei. Første gangen 9 uker, og kunne ikke gå. Ble hentet hjemme med sykebil og blålys! Bra at du kommer deg til lege så tidlig. Jeg håper alt går bra med deg. Fortell hvordan det går med deg!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...