Pappa Bjørn Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 "ESA krever at utlendinger som jobber i Finnmark og Nord-Troms skal få ekstra barnetrygd på 3.800 kroner dersom de har barn." De som ikke har barn får altså ingen ting? Noe så lumpent! 0 Siter
Vincent Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Skjønner det godt jeg, når poden må kjøres 120 mil for å komme på fotballtrening. Det er klart at sånt koster litt penger. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Skjønner det godt jeg, når poden må kjøres 120 mil for å komme på fotballtrening. Det er klart at sånt koster litt penger. Hehe, godt poeng. Eller når det er din tur til å vaske draktene og du finner ut at du har glemt alle strømpene til henholdsvis nummer 7, 12 og 13. 0 Siter
Vincent Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Hehe, godt poeng. Eller når det er din tur til å vaske draktene og du finner ut at du har glemt alle strømpene til henholdsvis nummer 7, 12 og 13. Jeg bor ikke i nord. Jeg har ingen pode som skal på fotballtrening. Jeg har faktisk ingen pode, men en podinne (?). Hun er ikke i aldren for sportslig aktivitet at foreldrene skal vite noe om hennes bravader. Ikke har jeg videre lyst til å se på treninga heller. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Jeg bor ikke i nord. Jeg har ingen pode som skal på fotballtrening. Jeg har faktisk ingen pode, men en podinne (?). Hun er ikke i aldren for sportslig aktivitet at foreldrene skal vite noe om hennes bravader. Ikke har jeg videre lyst til å se på treninga heller. Jeg har også en podinne, men bor heller ikke i nord. Men deg, jeg håper snart jeg kan trekke kjøring til og fra barneaktiviteter på skatten.*L* 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Er det sant? Hvorfor skal de det?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.