Gå til innhold

Diskriminering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"ESA krever at utlendinger som jobber i Finnmark og Nord-Troms skal få ekstra barnetrygd på 3.800 kroner dersom de har barn."

De som ikke har barn får altså ingen ting? Noe så lumpent!

Skrevet

Skjønner det godt jeg, når poden må kjøres 120 mil for å komme på fotballtrening. Det er klart at sånt koster litt penger.

Skrevet

Skjønner det godt jeg, når poden må kjøres 120 mil for å komme på fotballtrening. Det er klart at sånt koster litt penger.

Hehe, godt poeng. Eller når det er din tur til å vaske draktene og du finner ut at du har glemt alle strømpene til henholdsvis nummer 7, 12 og 13.

Skrevet

Hehe, godt poeng. Eller når det er din tur til å vaske draktene og du finner ut at du har glemt alle strømpene til henholdsvis nummer 7, 12 og 13.

Jeg bor ikke i nord.

Jeg har ingen pode som skal på fotballtrening.

Jeg har faktisk ingen pode, men en podinne (?).

Hun er ikke i aldren for sportslig aktivitet at foreldrene skal vite noe om hennes bravader.

Ikke har jeg videre lyst til å se på treninga heller.

Skrevet

Jeg bor ikke i nord.

Jeg har ingen pode som skal på fotballtrening.

Jeg har faktisk ingen pode, men en podinne (?).

Hun er ikke i aldren for sportslig aktivitet at foreldrene skal vite noe om hennes bravader.

Ikke har jeg videre lyst til å se på treninga heller.

Jeg har også en podinne, men bor heller ikke i nord. Men deg, jeg håper snart jeg kan trekke kjøring til og fra barneaktiviteter på skatten.*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...