Mistera Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 skal brenne noe musikk til mor... det er bare det, ikke kommer hun på noe selv... utenom de vanlig... da mener jeg i hennes aldergruppe hun 52... Vet ikke dere om musikk som var hipt i ungdommstiden hennes? 70,80 tallet? Hun har nettopp fått seg nytt sterioanlegg, så da trenger hun musikk! 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Muttern digger Barry White! ; ) Gjør jeg også.. Og Tina Turner.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Bob Dylan, Neil Young, Led Zeppelin, Steppenwolf, Joan Baez, Carly Simon, Rolling Stones, Pink Floyd, Simon and Garfunkel. Husker ikke flere i farten for nå må jeg hente minstemann på skolen ) 0 Siter
fresja Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Sven-Ingvars. Vikingarna, Johnny Cask, Beatles, The Seekers, Peter, Paul & Mary. Kirsti Sparboe, Håkon Banken, frem fra glemselen, Søstrene Bjørklund, Herman Hermits, CCR, m.fl. Se også denne liste jeg skrev forleden: Re: Den ultimate kjærlighetssang. "Fyste morningen" med Rønnaug Foss Alsvik. "Eg elske deg" med Britt-Synnøve Johansen (eller andre) "Eg vil drøyma" med Johannes Kleppevik "Den finast eg veit" med Hellbillies "Så lenge du elskar er du ung" med Hootennanny Singers" "Min første kjærlighet" med Jahn Teigen "Isabel" med Johannes kleppevik (eller andre) "Sommardrøm" med Matti Røssland "Never ending song of love" med (New) Seekers "Love letters in the sand" med Patsy Cline "Hello Mary Lou" med Ricky Nelson "Let your love flow" med The bellamy Brothers "Kjærlighetsvise i mørketid" med Trygve Hoff "Vit at jeg elsker deg" med Unit Five "Så gla' i dæ" med Åge Aleksandersen "Love's gonna live here" med Buck Owens 0 Siter
Gjest show Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Janis Joplin! (Eneste gangen jeg har hørt min mor synge av full hals!) 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 The Eagles, Lillebjørn Nilsen....... 0 Siter
Mistera Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Muttern digger Barry White! ; ) Gjør jeg også.. Og Tina Turner.. Ok er vel bare å begynne la... brenne da.... Takker så meget:) Men først C.S.I 0 Siter
Gjest Sainte Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Moren min er også rundt 50 og digger dette : Celine Dion Tina Charles Baccara Julio Iglesias Tom Jones Barry White Boney M Abba Dionne Warvick (husker ikke hvordan det skrives) BEE GEES !! Og musikk fra filmen : Saturday night fever!! Diana Ross Olivia Newton John "Only The Lonely" Roy Orbison Eller gå inn her så får du Hits fra 1965 og mange andre perioder! :-) http://www.nrk.no/programmer/radio/norgesglasset_40/40/2896343.html 0 Siter
Gjest noen få Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Roy Orbison, Elvis, Beatles, Bruce Springsteen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.