Gjest Daisy Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Noen som har en oppskrift? Sånn rimelig raskt? 0 Siter
Gjest Raggarpoket Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Jeg er veldig godt fornøy med: 6 egg, en pose majones og en halv løk. Jeg bruker helst purè. Hvis du topper med litt salt og pepper blir det kjempe godt!!! 0 Siter
Gjest m@ma78 Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 6 egg 1 pose majones 1 lite beger rømme (sånn yoghurt beger str) passe mengde med purre litt kokt skinke i strimler salt og pepper 0 Siter
Tornerose Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Noen hardkokte egg i biter. 2-3 ss majones (Hellmans er best, Mills er ikke godt til dette). Litt salt og pepper, en dæsj sennep. Litt hakket vårløk eøøer gressløk, og har du karse så smaker det også kjempegodt. 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 rødløk passer også fint i eggesalaten. 0 Siter
Gjest linniett Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Fikk lyst å smake, men teit spørsmål: er det et tilbehør (isåfall til hva) eller har men det som et pålegg? 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Fikk lyst å smake, men teit spørsmål: er det et tilbehør (isåfall til hva) eller har men det som et pålegg? Både og. Pålegg og tilbehør. 0 Siter
Tornerose Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Fikk lyst å smake, men teit spørsmål: er det et tilbehør (isåfall til hva) eller har men det som et pålegg? Som pålegg er best synes jeg. Jeg liker det mellom to loffskiver med litt salat eller karse. Eller i baguette. Nam nam. 0 Siter
Gjest linniett Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Som pålegg er best synes jeg. Jeg liker det mellom to loffskiver med litt salat eller karse. Eller i baguette. Nam nam. Nam nam.............. Handlelisten for i morgen er klar..... slafse slafse 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Fikk lyst å smake, men teit spørsmål: er det et tilbehør (isåfall til hva) eller har men det som et pålegg? Jeg synes det er kjempegodt på baguette sammen med salat, paprika og slangeagurk. 0 Siter
Juneau Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Jeg synes det er kjempegodt på baguette sammen med salat, paprika og slangeagurk. Ingen i tråden her har nevnt dette: Et dryss Sitronpepper på eggesalaten når den ligger spiseklar på skiva eller i baguetten er en FORUTSETNING for smaksopplevelsen! *sikle* 0 Siter
Nikki Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Min er knallgod: 4 hardkokte egg 1 eple 2 ss saft fra sylteagurk-glass hakket sylteagurk (mengde etter smak og behag) salt og pepper Skill eggeplomme og eggehvite. Plommen moses i majonesen. Eggehviten hakkes opp og has i - det samme med eplet (jeg pleier å ta av skallet). Jeg har mye sylteagurk i min, og mer enn de 2ss med saft, men så er jeg veldig glad i sylteagurk... Den er utrolig god - beste jeg har smakt! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Takk for tips:) Høres godt ut! Så det må jeg prøve å lage..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.