Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har mistanke om at kjæresten min ikke helt får orgasme. Han får utløsning(det kommer sæd), men det tar lang tid før penisen blir slapp etterpå,og han virker utilfredsstilt fordi han virker litt urolig og tar og kniper litt på penisen etterpå. Han vil også ofte ha en omgang til med en gang, så så tilfredsstilt kan han vel ikke vere. Han sovner aldri rett etter sex, så han virker ikke så "ferdig" og avslappet som de fleste menn blir etter sex. Jeg kan også nemne at han har vært bekymret for om jeg har hatt sex med noen med større penis, noe han knapt villet tålt,så han er ganske så opptatt av penisstørrelsen sin.Han har også innimellom problemer med å bli stiv, eller kan bli slapp underveis, og det er tydelig at dette har med bekymring og nervøsitet i forhold til hans prestasjoner i sengen. Når det gjelder penisstørrelse er han normal, og han er ellers både flott og mandig. Han er en voksen mann.

Så hva gjør jeg? Han har nok veldig dårlig selvtillit ndg sex, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det(jeg gir ham positiv tilbakemelding hele tiden). Jeg har selv store problemer med å få orgasme, og det hjelper jo selvsagt ikke på hans selvtillit, noe som igjen gir meg enda mer prestasjonsangts for å få orgasme. Dette var litt av en smørje....Hva i all verden skal jeg gjøre?Og mer konkret, betyr det at han ikke blir slapp etter utløsnoingen at han ikke har fått en god orgasme, og er det noe jeg kan gjøre for at den skal bli mer fullstendig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132817-har-han-egentlig-f%C3%A5tt-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, jeg tror ikke du trenger å bekymre seg. Han får nok orgasme, og det er ikke unormalt å ikke bli slapp med en gang. Det er heller ikke alle menn som blir søvninge, og noen har lyst på mer sex. Akkurat som oss jenter.

Men du kan jo hjelpe til litt du også? Med å gi ham selvtillitt? Ta initiativ og styre akten litt, la ham ligge der, mens du kontrollerer både din egen og hans orgasme?

Å problematisere dette hjelper ham iallfall ikke. Men om du viser at du tenner på ham, at du nyter sex med ham, og at du elsker ham, så vil nok selvtillitten hans øke med tiden skal du se!

Gjest lllllllllll

Jeg har også forskjellig erfaring fra om hvor fort penis blir slapp etter sex. Noen jeg har hatt sex med, har blitt slappe øyeblikkelig, mens andre klarer å fortsette å ha sex litt til.

Uansett virker det som om han har dårlig selvtillit på sexfronten... Det er bra at du gir ham positive tilbakemeldinger, prøv også å få ham til å snakke om hva som har skjedd som har gjort at han har det sånn.

Annonse

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Flott at du gir ham positive tilbakemeldinger som elsker. Du skriver ikke hvr gammel han er. Unge menn har vanligvis sterke drifter og mange kan ha gleder av sex like etter at de har hatt en orgasme.

Det er likevel mulig at han ikke klarer å slappe av etter at han har ejakulert, fordi han er usikker på om du har like stor glede av sexen som ham.

Er det noe dere kan gjøre for at du skal nyte mer og få enklere orgasmer når dere har sex? Tar dere nok hensyn til at kvinnens viktigste lystpunkt er klitoris, ikke skjeden? Får du tilstrekkelig klitorisstimulering under samleiet?

Kanskje han lettere klarer å slappe av dersom dere legger større vekt på forspill, med mye kos for deg og gjerne at du får orgasme før dere har samleie.

Prøv å le litt mens dere har sex. Ikke se på det som en alvorlig jobb. Kos dere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...