maggi43 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 For ein del år sidan hadde vi 2 IVF-forsøk ved Haukeland. I fjor 1 forsøk ved Maigaard. Deretter kom vi i kontakt med Ciconia i Århus, som foretok Hysterioskopi og ultralydscanning som i kombinasjon med forholdsvis ny ? datateknologi konstaterte at livmora var for liten. Ciconia satte meg på Trisekvens Forte (hormon) for å modne livmora. Treng visst ikkje å sjekke virkningen av Trisekvens Forte. Ciconia seier eg kan gå igang med nytt IVF-forsøk no. Har heilt til no tenkt at vi skulle ta dette forsøket ved Ciconia, men så har eg begynt å lure på om det er like lurt å la Maigaard gjere det, siden dei har hatt det forrige forsøket, og kjenner meg bedre. Kva tenker de andre om dette. Bør vi velge Maigaard eller Ciconia? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132822-hjelp-kva-for-ein-klinikk-skal-vi-velge/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.