Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som jeg forstår er det flere som sliter med uregelmessige menstruasjoner og lange sykluser.Derfor lurer jeg litt på hva som gjøres hvis man mister menstruasjon eller syklusene blir altfor lange.Jeg har ikke hatt mensen på over 2 måneder,men føler at jeg har vært premenstruell i over en måned så hormonene løper tydeligvis løpsk.Slikjeg forsto legen rett var p-piller eneste alternativ...bakmål da man er ufrivillig barnløs tenker jeg.Er det noen som har prøvd andre medisiner for å få regelmessig mensen og eggløsning?Takknemlig for svar.

Fortsetter under...

Eller gå til en alternativ behandler, jeg har hatt ekstremt varierende sykluser (38-65 dagers), men etter å ha gått til homeopati/akupuntør 4-5 ganger så har den begynt å stabilisere seg på et mye mer normalt nivå. Er på dag 27 nå, og det kjennes ut som den er rett rundt hjørnet.

Verd et forsøk om du ikke ønsker å få primolutt som setter det i gang for deg kunstig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...