Gå til innhold

elsker å slikke, men....

Anbefalte innlegg

Barten? Den dagen jeg annlegger trønder-snørr-brems, da håper jeg noen skyter meg :-)

"..................."

Jamen atte du må si hva det betyr....

Jeg er fryktelig blond når det gjelder sånne ting. Er det ganske enkelt et bredt smil? Med alle tenna på rett linje?

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• Babette

10

• tiliti

9

• damedame

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest kanin frøken

Hvis hun hadde luktet gass, hadde det vel ikke hjulpet å vaske seg, hvilket han sier at det gjør?

Jeg tror han bare kaller det dritlukt.Uansett høres det ikke særlig appetittlig ut.

For mitt eget velvære tar jeg alltid en omgang med hånddusjen når vi skal ha sex. Dette har ført til at kjæresten min får ståpikk hver gang han hører at jeg skrur på dusjen!

Det hørtes vanvittig kjedelig ut, så planlagt og uspontant.

Men du er vel litt oppi åra og det er vel ikke så ofte det dreier seg om? Ellers er det jo plent umulig å dusje før HVER gang man har sex..

Tror det er umulig å få sagt det til henne uten at hun føler seg mer eller mindre utilpass.

Du kan spørre henne om hun har fått en infeksjon el. i det siste siden du har merket en "rar" lukt neden til. La være å spørre like før og etter dere har hatt sex.

Kanskje har hun plager med fordøyelsen.

Annonse

Men du er vel litt oppi åra og det er vel ikke så ofte det dreier seg om? Ellers er det jo plent umulig å dusje før HVER gang man har sex..

Ha ha, lær deg å lese før du nebber. Skrev jeg at jeg dusjer?

Spontanitet? Forsvinner sexlysten så fort hos deg at dere må hive dere i gang øyeblikkelig ellers er det for sent?

Dessuten er det lov for kvinner å ta intiativ til sex også, og det synes mannfolka er herlig. Men den muligheten har du kanskje ikke tenkt på?

Gjest opplysningskampanjen

Kvinner lukter ikke godt der nede, gjør de det så florere det bakterier der ned og jeg ville vurdert å bruke kondom for å unngå sykdommer...

Kvinner skal visst lukte som sure reker... Og det lukter DRITT...

For det andre så bør ikke kvinner dusje eller vaske seg etter sex, dette fører til at sæden eller bakterier blir ført opp i urinrøret og urinveisinfeksjon er neste....

Kansje hun nettopp vet dette!

MEN det spørs jo også da litt åssen hun lukter....

Døøhh... det er jo hvis kvinner ikke dusjer etter sex at faren for urinveisinfeksjon øker. Alle med hyppig urinveisinfeksjon får råd om å tømme blæra og dusje seg etter sex.

Gjest kanin frøken

Ha ha, lær deg å lese før du nebber. Skrev jeg at jeg dusjer?

Spontanitet? Forsvinner sexlysten så fort hos deg at dere må hive dere i gang øyeblikkelig ellers er det for sent?

Les før du nebber selv da menneske..

Jeg har da ikke sagt noenting om at ikke jeg tar like mye initiativet til sex som han? Hvor fikk du det fra?

Det blir jo avbrudd i kosinga uansett da, om du må løpe å dusje fitta, selv om du ikke tar en hel dusj..

Det føler jeg ødelegger litt hvis en vil ha spontan sex for da er den jo ikke det lengre..

Men det er jo ikke noe problem å fortsette etterpå selvfølgelig. Bare veldig kjipt å måtte være så innmari over-renslig..

Hvordan gjør du det praktisk om eks: dere akkurat begge er hjemme fra jobb eller noe, skal ut å spise middag om en kort stund, men midt i en heftig omfavnelse på vei ut blir dere sprengkåte og vil ta en kjapp en.. løper du og dusjer fitta? Da rekker dere ikke bord-reservasjonen..

Eller om dere er på en fest og vil kose litt, eller i bilen? Det må da bli vanskelig?

Bare noen eks, men i mitt sex-liv ville det vært et hinder å måtte dusje før hver gang.. men jeg har sex ofte, og ikke bare i senga etter avtale..

Annonse

Man dusjer vel hver dag? Om morgenen vanligvis?

Skulle ikke behøve å dusje før sex da vel? Tar spontaniteten bort da.. Men forspill i dusjen av og til er jo deilig også da..

Det høres ut for meg som om denne jenta kanskje tørker seg på feil måte ,etter hun har vært på do? Vanligvis tørker man seg jo bakover op, men kanskje hun gjør omvendt.

Og kanskje vaske seg etter toalettbesøket, ettersom hun kan ha slapp fisring og lekke, kunne være en ide?

Det høres ut for meg som om denne jenta kanskje tørker seg på feil måte ,etter hun har vært på do? Vanligvis tørker man seg jo bakover op, men kanskje hun gjør omvendt.

Og kanskje vaske seg etter toalettbesøket, ettersom hun kan ha slapp fisring og lekke, kunne være en ide?

Det er mulig hun tørker seg feil vei ja, men da hadde hun sikkert vært plaget med masse urinveisinfeksjoner..

Er det mulig å ha så slapp fisering at det lekker ut noe da?

Det er mulig hun tørker seg feil vei ja, men da hadde hun sikkert vært plaget med masse urinveisinfeksjoner..

Er det mulig å ha så slapp fisering at det lekker ut noe da?

Ja, det er mulig, mange som har det, og må ta seg en omgang med kluten etter toalettbesøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...