Gå til innhold

elsker å slikke, men....

Anbefalte innlegg

Les før du nebber selv da menneske..

Jeg har da ikke sagt noenting om at ikke jeg tar like mye initiativet til sex som han? Hvor fikk du det fra?

Det blir jo avbrudd i kosinga uansett da, om du må løpe å dusje fitta, selv om du ikke tar en hel dusj..

Det føler jeg ødelegger litt hvis en vil ha spontan sex for da er den jo ikke det lengre..

Men det er jo ikke noe problem å fortsette etterpå selvfølgelig. Bare veldig kjipt å måtte være så innmari over-renslig..

Hvordan gjør du det praktisk om eks: dere akkurat begge er hjemme fra jobb eller noe, skal ut å spise middag om en kort stund, men midt i en heftig omfavnelse på vei ut blir dere sprengkåte og vil ta en kjapp en.. løper du og dusjer fitta? Da rekker dere ikke bord-reservasjonen..

Eller om dere er på en fest og vil kose litt, eller i bilen? Det må da bli vanskelig?

Bare noen eks, men i mitt sex-liv ville det vært et hinder å måtte dusje før hver gang.. men jeg har sex ofte, og ikke bare i senga etter avtale..

poenget var vel at du vasker deg om morgenen? man holder seg da ren en god del timer, og så var det vel et poeng at man vasket seg litt etter sex, så man var klar til ny dyst senere på dagen eventuelt?

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• Babette

10

• tiliti

9

• damedame

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest kanin frøken

poenget var vel at du vasker deg om morgenen? man holder seg da ren en god del timer, og så var det vel et poeng at man vasket seg litt etter sex, så man var klar til ny dyst senere på dagen eventuelt?

Var det her til meg?

Babette dusjer fitta før HVER gang hun har sex, noe som på meg virker overdrevent og kjipt på sex-livet.

De fleste dusjer jo om morgenen, og er jo som du sier da rene nok til sex i løpet av dagen. Og vasker man litt etterpå er man jo klar til neste..

Kvinner lukter ikke godt der nede, men reker??? Javel!?! Lukter ikke mye reker av meg i hvert fall... Hvis man aldri eller sjelden vasker seg og utflod og urin størkner så lukter sikkert ikke det godt. men de fleste kvinenr/jenter har normal hygiene og vasker underlivet sitt daglig og lukter ikke dritt nei! Hvorfor tror du menn elsker å grave hele trynet sitt nedi der da? Fordi de er glad i sjømat? Nei herregud!

Av en frisk og renslig kvinne er det ingen eller en mild søtaktig lukt, men det lukter langt i fra vondt! Det er jo den lukta som gutter tenner på da, av instinkt!

menn som ikke vasker seg lukter råtten fisk! det kan det også lukte av kvinner med bakteriell vaginose... Men det skal man få behandling for.

Du er enten veldig umoden og har NULL peil, eller så har du kun vært borti urenslige eller syke kvinner...

Ang. jenta til "litt frustrert" så kan det hende hun har en bakterie som ikke skal være der og trneger antibiotika - det skal ikke lukte vondt hvis man er frisk der nede. At det er bakterier i underlivet er sant, men det er "snille" bakterier som skal være der for å holde bakteriefloraen og miljøet i skjeden riktig...

Man har MINST like mye bakterier i munnen! tenk på det neste gang du kliner... Menneksene hadde dødd uten disse bakteriene, de er der fordi vi trenger dem...

Når jenter blir opphisset kan det komme en lukt som noen så usjarmerende forbinder med rekelukt. Og det har ikke noe med urenslighet å gjøre. Gutter lukter jo også når de blir opphisset. Husker jeg leste et spørsmål om dette i "Topp" en gang for lenge siden. Da var svaret at det var normalt, og "du hadde vel ikke likt om kjæresten din luktet jordbær eller banan der nede?"

Hehe..

Tror jeg ville snust litt demonstrativt, småledd litt og sakt "uh, nå lukter det mus her. skikkelig mus, altså"

Deretter hadde jeg håpet på at hodet ikke ble skviset mellom beina hennes.

Hvis der ikke er videre reaksjon, ville jeg gjentatt prosedyren ved neste anledning.

Lykke til!

( . ) ( . )

Gjest Trost i Taklampa

Tror jeg ville snust litt demonstrativt, småledd litt og sakt "uh, nå lukter det mus her. skikkelig mus, altså"

Hvis der ikke er videre reaksjon, ville jeg gjentatt prosedyren ved neste anledning.

Lykke til!

( . ) ( . )

Hva betyr

( . ) ( . )

?

At du er dame?

Og for å være sikker på at vi skjønner at du er dame, så har du ordet "dame" to ganger i nicket ditt?

Annonse

Lykke til!

( . ) ( . )

Det syns ikke jeg var en god idè. Kanskje han rett og slett skal foreslå at de skal dusje sammen før de har sex.

Man må vel ikke slikke hver gang heller?

("¤ * ¤")

Var det her til meg?

Babette dusjer fitta før HVER gang hun har sex, noe som på meg virker overdrevent og kjipt på sex-livet.

De fleste dusjer jo om morgenen, og er jo som du sier da rene nok til sex i løpet av dagen. Og vasker man litt etterpå er man jo klar til neste..

Ei fitte som kommer rett fra dusjen er drit kjedelig, spør du meg. Den lukter og smaker nesten ingenting.

"..................."

Annonse

sniper1365380612

jeg har opplevd noe liknende med ei jente for noen år tilbake. Hun hadde en sterk kjønnslukt som var virkelig "turn off". Luktet heldigvis ikke drit, men ikke noe parfyme heller for å si det sånn. Har ikke opplevd noe i nærheten ellers.

Det er i hvertfall ikke lett å si ifra om dette. Muligens kan du si lett at du liker bedre å slikke henne når hun er nyvasket. Uansett så synes jeg det er rart at hun ikke merker det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...