Gå til innhold

elsker å slikke, men....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• Babette

10

• tiliti

9

• damedame

5

Mest aktive i denne tråden

Hva er det som renser seg selv?

For øvrig er intimsåpe såpefri.

Dersom man holder seg unna såpe (matter of speaking - såpe, intimvask whatever) over lengre tid, og kun bruker vann og klut renser underlivet seg selv.

Det hender jeg bruker intimvask i rompa i dusjen.

Lukter helt fint jeg. Har ikke brukt annet enn vann på mange år, etter råd fra lege.

Gjest lis@bet

Det er bare fordi du ikke har møtt meg.

"..................."

En ting har jeg lurt på! Har du alltid like mange punktum mellom anførselstegnene? Har du den alltid liggende "inne" på Ctrl+c så du bare kan kopiere den inn på slutten av innleggene? Eller er antall punktum fullstendig vilkårlig?

*venter spent på avsløringen* :o)

En ting har jeg lurt på! Har du alltid like mange punktum mellom anførselstegnene? Har du den alltid liggende "inne" på Ctrl+c så du bare kan kopiere den inn på slutten av innleggene? Eller er antall punktum fullstendig vilkårlig?

*venter spent på avsløringen* :o)

Hvis jeg fortalte deg det, måtte jeg drepe deg (og alle andre som leste det) :-)

"....................."

Annonse

Hvem skal du begynne med? Nå vet jo alle likevel, så du kan velge fritt fra øverste hylle!! *avleder oppmerksomheten*

Jepp, det blir litt av et "prosjekt". Men så snart jeg har utarbeidet prosjektbeskrivele, use-cases, handlings -og implementeringsplan, så er det ingen som kan føle seg trygge her :-)

".................."

Gjest lis@bet

Jepp, det blir litt av et "prosjekt". Men så snart jeg har utarbeidet prosjektbeskrivele, use-cases, handlings -og implementeringsplan, så er det ingen som kan føle seg trygge her :-)

".................."

Men vi fikk hvertfall svar på det vi luret mest på, så nå kan vi rest in peace. :-)

Les før du nebber selv da menneske..

Jeg har da ikke sagt noenting om at ikke jeg tar like mye initiativet til sex som han? Hvor fikk du det fra?

Det blir jo avbrudd i kosinga uansett da, om du må løpe å dusje fitta, selv om du ikke tar en hel dusj..

Det føler jeg ødelegger litt hvis en vil ha spontan sex for da er den jo ikke det lengre..

Men det er jo ikke noe problem å fortsette etterpå selvfølgelig. Bare veldig kjipt å måtte være så innmari over-renslig..

Hvordan gjør du det praktisk om eks: dere akkurat begge er hjemme fra jobb eller noe, skal ut å spise middag om en kort stund, men midt i en heftig omfavnelse på vei ut blir dere sprengkåte og vil ta en kjapp en.. løper du og dusjer fitta? Da rekker dere ikke bord-reservasjonen..

Eller om dere er på en fest og vil kose litt, eller i bilen? Det må da bli vanskelig?

Bare noen eks, men i mitt sex-liv ville det vært et hinder å måtte dusje før hver gang.. men jeg har sex ofte, og ikke bare i senga etter avtale..

Jeg må flire. Ikke av deg, men av meg selv. For når jeg leser hånddusjutsagnet mitt en gang til ser jeg klart at det kan høres ut som om jeg ikke kan ha sex uten forutgående rengjøring.

Og sånn er det altså ikke. Vi har nydelige spontansexopplevelser både her og der, på fjellet og i skogen. Uten vasking.

Annonse

Gjest kanin frøken

Jeg må flire. Ikke av deg, men av meg selv. For når jeg leser hånddusjutsagnet mitt en gang til ser jeg klart at det kan høres ut som om jeg ikke kan ha sex uten forutgående rengjøring.

Og sånn er det altså ikke. Vi har nydelige spontansexopplevelser både her og der, på fjellet og i skogen. Uten vasking.

Bra det da :)

Dersom man holder seg unna såpe (matter of speaking - såpe, intimvask whatever) over lengre tid, og kun bruker vann og klut renser underlivet seg selv.

Det hender jeg bruker intimvask i rompa i dusjen.

Lukter helt fint jeg. Har ikke brukt annet enn vann på mange år, etter råd fra lege.

Bullshit, det renser seg ikke selv.. Du må jo vaske.. æsj..

Bullshit, det renser seg ikke selv.. Du må jo vaske.. æsj..

Jeg vasker da virkelig!

Med vann og klut.

Og ellers fikser det seg helt fint selv, jeg tåler ikke å vaske med noen stoffer der nede, DA blir det æsj.

Men bare vann fungerer helt ypperlig. Det beste rådet jeg noen gang har fått av en lege.

Jeg vasker da virkelig!

Med vann og klut.

Og ellers fikser det seg helt fint selv, jeg tåler ikke å vaske med noen stoffer der nede, DA blir det æsj.

Men bare vann fungerer helt ypperlig. Det beste rådet jeg noen gang har fått av en lege.

Du vasker bare med vann og klut? Dusjer ikke?

Det blir da ikke rent uten såpe, eller intimvask da, den inneholder jo ikke såpe, men noe annet som løsner og løser opp fett og annet griseri..

hørtes ekkelt ut, frister ikke til slikking hvertfall

Det blir da ikke rent uten såpe, eller intimvask da, den inneholder jo ikke såpe, men noe annet som løsner og løser opp fett og annet griseri..

Nå er du rimelig på jordet her. Les det hun skriver. Det er helt medisinsk korrekt.

"......................"

Kizza1365380506

Vel så er det da helt sant, det holder med klut og vann samt en skylling i dusjen en gang i blandt. Ta deg litt sammen, fordi om du ikke gjør det på den måten behøver ikke det si at det ikke er rent.

Jeg dusjer selvfølgelig også, som alle andre normale mennesker.

Og varmt vann løser opp det også.

Har da hatt sex med flere siden jeg var nødt å slutte og bruke noe, og har spurt mange (man må jo være sikker) .. samtlige har vært svært fornøyde.

Det ser rent ut, smaker normalt, lukter normalt.

Når man ligger unna intimvask/såpe/whatever en stund så går talgproduksjon og annet ned, og en sitter igjen med noe som produserer mindre fett og er lettere å holde rent med bare vann. Dette tar noen uker til noen mnd (som ikke er videre morsomme).

Jeg er alldeles ikke skitten. Men jeg må vaske meg/dusje noen flere ganger enn andre etter sex, for sæd er vanskelig å bli kvitt uten å kunne vaske med noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...