Gå til innhold

Kinatildelinger i januar!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pirkine

Vil bare gjøre deg oppmerksom på at når du bruker utropstegn bak overskrften din blir det veldig misvisende når det i virkeligheten er et spørsmål du stiller.

Pirkete kanskje,men det er andre gangen det skjer. Blir skuffet når det ser ut som om det har kommet nyheter, og så er det bare et spørsmål.

Gjest ventende foreldre

Vil bare gjøre deg oppmerksom på at når du bruker utropstegn bak overskrften din blir det veldig misvisende når det i virkeligheten er et spørsmål du stiller.

Pirkete kanskje,men det er andre gangen det skjer. Blir skuffet når det ser ut som om det har kommet nyheter, og så er det bare et spørsmål.

Hei!

Sorry, det skulle vært et spørsmålstegn. Tror nok at jeg er litt sløv om dagen, håper at det snart skjer noe positivt.

Hilsen fra

Må innrømme at jeg også trodde dere hadde nyheter om tildelinger i januar.

Slik jeg oppfatter situasjonen er det flere byråer i USA, Norge (AF), Nederland og Spania som sier at tildelingene kan bli sendt før CNY som er 22.01.04. Ingen gir noen garantier, men sier det er lov å håpe. Andre byråer påstår at tildelingene ikke kommer før i midten til slutten av februar (i USA).

Skjer det før CNY vil vi høre om det på DTCmay2003 / APC senest på onsdag i neste uke. Noen byråer har oversetting i "hjemlandet" og vil i så fall ha tildelinger i januar. Andre har oversetting i Kina og må vente til februar da BLAS som oversetter, holder stengt ca 1 uke hvis ikke mer.

Det spekuleres også på om CCAA sender ut alle tildelingene på en gang eller om noen sendes før og noen etter CNY.

Forstår at dere er registrert i mai. Bruker dere AF, VB eller Inor?

Gjest Pirkine

Hei!

Sorry, det skulle vært et spørsmålstegn. Tror nok at jeg er litt sløv om dagen, håper at det snart skjer noe positivt.

Hilsen fra

Sikkert både litt sløv og litt "tens" de fleste av oss som er straks rundt hjørnet for å klekke nå!!

Du er tilgitt. God helg !

Må innrømme at jeg også trodde dere hadde nyheter om tildelinger i januar.

Slik jeg oppfatter situasjonen er det flere byråer i USA, Norge (AF), Nederland og Spania som sier at tildelingene kan bli sendt før CNY som er 22.01.04. Ingen gir noen garantier, men sier det er lov å håpe. Andre byråer påstår at tildelingene ikke kommer før i midten til slutten av februar (i USA).

Skjer det før CNY vil vi høre om det på DTCmay2003 / APC senest på onsdag i neste uke. Noen byråer har oversetting i "hjemlandet" og vil i så fall ha tildelinger i januar. Andre har oversetting i Kina og må vente til februar da BLAS som oversetter, holder stengt ca 1 uke hvis ikke mer.

Det spekuleres også på om CCAA sender ut alle tildelingene på en gang eller om noen sendes før og noen etter CNY.

Forstår at dere er registrert i mai. Bruker dere AF, VB eller Inor?

Vet du om InorAdopt har sin oversettelse i Kina eller?

du vet hvem som spør :-D

Annonse

en som er reiseklar

Inor bruker BLAS i Kina når de skal oversette. Har tidligere hatt en "føler" ut her på sidene med spm om ikke det kunne være en ide å be Inor om å oversette i Norge denne gangen, jf. at noen i USA hatt fått sitt selskap til å gjøre det. Det var imidlertid ingen respons på forslaget mitt.

Inor bruker BLAS i Kina når de skal oversette. Har tidligere hatt en "føler" ut her på sidene med spm om ikke det kunne være en ide å be Inor om å oversette i Norge denne gangen, jf. at noen i USA hatt fått sitt selskap til å gjøre det. Det var imidlertid ingen respons på forslaget mitt.

Har du spurt Inor om det i det hele tatt er mulig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...