Gå til innhold

et Uhell?? Lyver jenter om slikt?

Anbefalte innlegg

Hei !

jeg trenger også et svar på noe jeg har lurt på.

Kan jenter bruke tampong dersom hun er jomfru?

hvis ja hvordan er dette mulig for dem? Kan lite om deres "geografiske" landskap.

er det mulig da at hun ved et uhell kan ha vært så desperat ( siden alle andre klarer det) for å buke en tampong slik at jomfuhinnen hennes brytes?? vet de aller fleste jenter hvor hinnen er?

Jeg er glad jeg kan spørre om sånt..da slipper jeg å tenke på hmm...kan det være slik?

Jeg er også glad for at du er en kvinnelig sexolog, for da kan jeg som gutt få vite mer om det andre kjønn.

en annen ting som har fått meg til å stille spm, ved...( jeg liker å være forberedt på det meste, så jeg har klart å forestille meg dette i en gitt situasjon); hvis jeg treffer ei jente, og vi blir kjempe glade i hverandre, og etter en stund så kan det jo hende vi kommer til den fasen hvor jeg skal ta jomfrudommen hennes, hva da? med det mener jeg, hva vil hun si dersom hun sier at hun er jomfru og jomfruhinnen hennes er brutt, ( nå har jeg undersøkt litt , og det har visst seg at jomfruhinnen kan brytes ved å gå i spagaten eller andre aktiviteter) og hun da sier at hennes er blitt brutt pga en tampong?! og at hun ikke har visst det før nå. Hva skal man tro i en slik situasjon? Vil hun lyve for ikke å såre meg? eller lyve for ikke å bli flau over det selv? jeg er KJEMPE nysgjerrig og vil vite hva man skal tro i en slik situasjon.

Venter spent på et konkret svar ;)

Mvh

Seth .19 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132968-et-uhell-lyver-jenter-om-slikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuji1365380447

3

• Kengu

2

• petter smart

2

• molli

1

Selv om du er sammen med en jente og det kommer så langt som til at dere skal ha sex så er det vel ikke sikkert du skal ta jomfrudommen hennes. Er du helt teit eller? Jenter i dag er ikke jomfru helt til de gifter seg. Hvilken verden lever du i?

jeg synes at du bør utvide ditt vokabular først og fremst..og det er slik at det finnes vel noen jenter som er jomfru i sin første debut, det er det det er snakk om min venn. ikke gifter mål..hehe...skjønner ? takk for svaret.

jeg synes at du bør utvide ditt vokabular først og fremst..og det er slik at det finnes vel noen jenter som er jomfru i sin første debut, det er det det er snakk om min venn. ikke gifter mål..hehe...skjønner ? takk for svaret.

Det virket bare som du spurte på generelt grunnlag, og da virket det som utopi at du skulle klare å finne en jomfru når du selv er 19 år, hvis du da ikke skal på ungdomsskolen for å lete.

Det virket bare som du spurte på generelt grunnlag, og da virket det som utopi at du skulle klare å finne en jomfru når du selv er 19 år, hvis du da ikke skal på ungdomsskolen for å lete.

hehehe du er jammen meg en morsom person;) det er bra at noen her har en god sans for humor. jeg har truffet mange 19 åringer jeg som fortfarende er jomfru. det er vel hvor du blir kjent med dem som har mye å si nickno.om du finner din kjæreste på et diskotek som er lett kledd, så vet du jo hva du får. ikke stygt ment min venn. men om man har en livsstil, og finner jenta som passer din livsstil. så kan det jo hende at hun er jomfru? eller hva tenker du om denne sak? :)

Annonse

Gjest Uglemor

Jomfruhinna er ikke helt tett, det er hull i den. Så det går an å bruke tampong selv om man har jomfruhinne. Men den kan fort ryke ved tampongbruk, snakker her av egen erfaring.

Kan ikke huske at jeg tenkte på min manglende jomfruhinne i det hele tatt første gang jeg hadde sex. Tror ikke kjæresten savnet den heller...

Gjest Pricilla

Jeg vet ikke en gang når min sprakk jeg! Var ikke vondt første gang ved sex...

Men hvorfor er det vitkig at hun er jomfru, og hvorfor skulle hun si hun er det hvis hun ikke er det?

hun kan bruke tamponger med jomfuhinna, ikke alle kan det, men noen... Og som du selv sier kan det ryke på mange andre måter.. Tryna engang på guttesykkel - kan hende min røk da...

fuji1365380447

Det er fint at du ønsker å lære mer om jenters seksualitet og kjønn før du kommer til en situasjon hvor du skal ha sex.

Mange jenter (faktisk de fleste jeg kjenner) mister jomfruhinna i løpet av puberteten, uten å ha samleie. ENten ved trening, eller ved tampongbruk eller ganske enkelt gjennom vanlig aktivitet.

Jeg kan ikke huske når jeg mistet jomfruhinnen min, men den var i allefall borte lenge før jeg begynte å eksperimentere med å kline med kjæresten og ha samleie.

Hvis en jente forteller deg at hun er jomfru, så er det viktigste ikke om hun har jomfruhinnen intakt, men at hun ikke har hatt samleie. Dette betyr at hun er usikker og trenger tid.

Det viktigste når man skal bli kjent med noen seksuelt er at man tar seg god tid og snakker sammen om hva som er godt.

Kyss, klem, kjæling, fingre, munn, tunge... det er mye man kan gjøre som er godt og som ikke involverer penetrering...

Lykke til, og fortsett og vær nysgjerrig og hensynsfull.

hehehe du er jammen meg en morsom person;) det er bra at noen her har en god sans for humor. jeg har truffet mange 19 åringer jeg som fortfarende er jomfru. det er vel hvor du blir kjent med dem som har mye å si nickno.om du finner din kjæreste på et diskotek som er lett kledd, så vet du jo hva du får. ikke stygt ment min venn. men om man har en livsstil, og finner jenta som passer din livsstil. så kan det jo hende at hun er jomfru? eller hva tenker du om denne sak? :)

Bevare meg vel, det virker som du er født i forrige århundre. "VET hva man får om en jente er lettkledd på diskotek?" Er du helt på jordet eller?

Du snakker om å dømme folk, før du i det hele tatt vet en dritt om dem!!

Og JA, det er fullt mulig å bruke tampong for jenter som er jomfru. Tamponger fås kjøpt i ulike størrelser. Og jomfruhinnen er ikke annet enn en ring med hud som sitter i skjeden. Det er ikke et pottetett trommeskinn som sperrer utgangen/inngangen helt!! Hvordan skulle menstruasjonsblodet komme ut av kroppen da?

Denne ringen med hud, som kalles jomfruhinne, kan variere. Noen kan være født med en nesten usynlig, smal ring. Andre har en bredere, og kraftigere hud der, slik at det volder større smerter ved første samleie.

Jomfruhinnen kan være umerkelig for noen, og smertefull for andre. Sånn er det bare.

Og se å vokse opp litt og få et litt mere moderne syn på saker og ting, Seth.

Jeg vet ikke en gang når min sprakk jeg! Var ikke vondt første gang ved sex...

Men hvorfor er det vitkig at hun er jomfru, og hvorfor skulle hun si hun er det hvis hun ikke er det?

hun kan bruke tamponger med jomfuhinna, ikke alle kan det, men noen... Og som du selv sier kan det ryke på mange andre måter.. Tryna engang på guttesykkel - kan hende min røk da...

"Tryna engang på guttesykkel - kan hende min røk da... "

Det er jo den eldste unnskyldninga i boka :-)

Annonse

Det er fint at du ønsker å lære mer om jenters seksualitet og kjønn før du kommer til en situasjon hvor du skal ha sex.

Mange jenter (faktisk de fleste jeg kjenner) mister jomfruhinna i løpet av puberteten, uten å ha samleie. ENten ved trening, eller ved tampongbruk eller ganske enkelt gjennom vanlig aktivitet.

Jeg kan ikke huske når jeg mistet jomfruhinnen min, men den var i allefall borte lenge før jeg begynte å eksperimentere med å kline med kjæresten og ha samleie.

Hvis en jente forteller deg at hun er jomfru, så er det viktigste ikke om hun har jomfruhinnen intakt, men at hun ikke har hatt samleie. Dette betyr at hun er usikker og trenger tid.

Det viktigste når man skal bli kjent med noen seksuelt er at man tar seg god tid og snakker sammen om hva som er godt.

Kyss, klem, kjæling, fingre, munn, tunge... det er mye man kan gjøre som er godt og som ikke involverer penetrering...

Lykke til, og fortsett og vær nysgjerrig og hensynsfull.

Er en jomfru om en har hatt oralsex og "onanering" av hverandre?

fuji1365380447

Er en jomfru om en har hatt oralsex og "onanering" av hverandre?

Ja, rent teknisk er man jo jomfru så lenge man ikke har hatt penis inne i seg.

Men jeg mener at det kvalifiserer for sex og ha oralsex og gjensidig onanering.

I USA har jo ungdommene sent samleie, men de slikker og suger jo villig vekk... ;-)

Så i sosiale termer så kan man jo være ganske erfaren, selv om man teknisk sett er jomfru...

Men jeg syntes nå ikke at definisjonene er så viktige jeg, da....

Gjest Seth Jonson

Bevare meg vel, det virker som du er født i forrige århundre. "VET hva man får om en jente er lettkledd på diskotek?" Er du helt på jordet eller?

Du snakker om å dømme folk, før du i det hele tatt vet en dritt om dem!!

Og JA, det er fullt mulig å bruke tampong for jenter som er jomfru. Tamponger fås kjøpt i ulike størrelser. Og jomfruhinnen er ikke annet enn en ring med hud som sitter i skjeden. Det er ikke et pottetett trommeskinn som sperrer utgangen/inngangen helt!! Hvordan skulle menstruasjonsblodet komme ut av kroppen da?

Denne ringen med hud, som kalles jomfruhinne, kan variere. Noen kan være født med en nesten usynlig, smal ring. Andre har en bredere, og kraftigere hud der, slik at det volder større smerter ved første samleie.

Jomfruhinnen kan være umerkelig for noen, og smertefull for andre. Sånn er det bare.

Og se å vokse opp litt og få et litt mere moderne syn på saker og ting, Seth.

hehe, moderne blikk på saker og ting? det er vel derfor jeg spørr og er vite begjærlig. takk for innlegget.

Gjest "lettkledd tøs"

"om du finner din kjæreste på et diskotek som er lett kledd, så vet du jo hva du får..."

Herregud hva verden er det du lever i? Hvor har du fått det ifra? Du bør vite mer enn som så når du er 19...

Det er ikke sikkert at du kommer til å merke at hun er jomfru en gang. Du trenger ikke å blø for å være jomfru, heller ikke å vaere megatrang.. Er du 19 og jomfru så onanerer du garantert, og hinna er borte for leeenge siden, om den ikke ble mistet under annen aktivitet!

Selv kan kle meg lettkledd ute på byn, men har ikke sex med alle jeg ser.. Jenter kler seg ikke lettkledd for aa invitere dere gutta til sex! Har ikke hatt sex på tre år jeg, lettkledd som jeg er.

Gjest Ugga Bugga

Eh, det finnes jo en del 19-åringer som er jomfruer, da. Tror ikke nødvendigvis du må lete på undgomsskolen for å finne en jomfru.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...