Gå til innhold

et Uhell?? Lyver jenter om slikt?

Anbefalte innlegg

Gjest hansemannen

"om du finner din kjæreste på et diskotek som er lett kledd, så vet du jo hva du får..."

Herregud hva verden er det du lever i? Hvor har du fått det ifra? Du bør vite mer enn som så når du er 19...

Det er ikke sikkert at du kommer til å merke at hun er jomfru en gang. Du trenger ikke å blø for å være jomfru, heller ikke å vaere megatrang.. Er du 19 og jomfru så onanerer du garantert, og hinna er borte for leeenge siden, om den ikke ble mistet under annen aktivitet!

Selv kan kle meg lettkledd ute på byn, men har ikke sex med alle jeg ser.. Jenter kler seg ikke lettkledd for aa invitere dere gutta til sex! Har ikke hatt sex på tre år jeg, lettkledd som jeg er.

Kanskje du ikke ser så særig bra ut da? Tipper du er typen jente som ikke kler deg etter kroppen din. Mange jenter gjør det på byen, lettkledde og ser helt forjævlig ut..

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuji1365380447

3

• Kengu

2

• petter smart

2

• molli

1

Hvis du ikke stoler på at jenta snakker sant når hun sier hun er jomfru, så burde du kanskje ikke ha sex med henne i det hele tatt? Kjærlighet/sex handler jo om å stole på hverandre!

Og selv om jomfruhinna kan sprekke ved bruk av tampong eller ved onanering, så er ikke det sikkert. Jeg hadde brukt tampong i mange år før jeg hadde sex, og jeg fikk både vondt og blødde første gangen jeg hadde sex.

Gjest "lettkledd tøs"

Kanskje du ikke ser så særig bra ut da? Tipper du er typen jente som ikke kler deg etter kroppen din. Mange jenter gjør det på byen, lettkledde og ser helt forjævlig ut..

Kroppen min er det ingen problemer med, jeg kler meg etter hva kropp jeg har, men har ingen interesse av å pule alt og alle, bare fordi jeg har en fin kropp vell?

Tror du det at alle som har en fin kropp, og kler seg lettkledd er ute etter sex?

Hvis du tror det så har du faen meg problemer altså...

Gjest kvinne som vet hva hun vil

Kroppen min er det ingen problemer med, jeg kler meg etter hva kropp jeg har, men har ingen interesse av å pule alt og alle, bare fordi jeg har en fin kropp vell?

Tror du det at alle som har en fin kropp, og kler seg lettkledd er ute etter sex?

Jeg er selv jente, og har faktisk lurt på det samme selv.

Hvorfor kler man seg sexy og utfordrende hvis man ikke ønsker sex? Skjønner ikke disse jentene hva de signaliserer, eller prøver de bare å erte/lure gutter?

Gjest "lettkledd tøs"

Hvorfor kler man seg sexy og utfordrende hvis man ikke ønsker sex? Skjønner ikke disse jentene hva de signaliserer, eller prøver de bare å erte/lure gutter?

Man går vell i de klær man føler seg vell i. Alle har jo forskjellig smak i klær. Jeg er nå ikke den med de miste klærne da.. Kunne ikke fått meg til å stå på en bardisk i minimalt antrekk å danse dirty slik som mange gjør..

Jeg kler meg ikke for guttene, men meg selv!

Annonse

Jeg brukte tamponger i år før jeg hadde første samleie. Var aldri noe problem det. Jeg aner ikke når jomfruhinna sprakk, Men tydeligvis var den vekke før mitt første samleie. Gutten ble skuffet, og spurte hvorfor jeg løy om at jeg var jomfru.

Dette er veldig lenge siden. Trodde dagens frighorte gutter/jenter ga katten i jomfruhinna. Ikke sår henne og si noe upassende om dere har sex noen gang.

Gjest epletre

Hvordan kan en lure gutter, ved aa ha paa seg sexy klaer.. hehe.. forsto ikke det helt jeg!

Hvordan kan en lure gutter, ved aa ha paa seg sexy klaer.. hehe.. forsto ikke det helt jeg!

Jeg tenkte på å "lure" dem i den forstand at man lar dem tro man er ute etter sex, men så trekke seg etter en stund. Jeg har hørt gutter snakke om "luremus". Tror det er det de mener.

Du har vel tenkt å legge fram attest på at du er jomfru selv? Hvis ikke, er vel ditt 'krav' urimelig?

Ja, hvordan var nå jomfru-testen for gutter egentlig?

I den alderen de fleste debuterer får jo gutten utløsning bare han ser en sokk med grøtris eller ser en H&M-plakat, så utløsning før trusa er av kvalifiserer neppe som bevis..*humre*

Gjest epletre

Jeg tenkte på å "lure" dem i den forstand at man lar dem tro man er ute etter sex, men så trekke seg etter en stund. Jeg har hørt gutter snakke om "luremus". Tror det er det de mener.

Selvsagt er det mange "luremus" ute aa gaar, men ikke alle er jo det.. Kan skylde mye paa moteverden mener naa jeg! Det er jo mote aa vise saa mye som mulig naa! Hvis du folger moten naa saa blir du stempla hore liksom.. Det er jo helt paa tryne!!

Noen gutter tror jo at bare fordi de danser med ei lettkledd dame, saa skal de faa seg noe.. Med den tankegangen fatter jeg at det er MANGE luremus ute aa gaar!

Selvsagt er det mange "luremus" ute aa gaar, men ikke alle er jo det.. Kan skylde mye paa moteverden mener naa jeg! Det er jo mote aa vise saa mye som mulig naa! Hvis du folger moten naa saa blir du stempla hore liksom.. Det er jo helt paa tryne!!

Noen gutter tror jo at bare fordi de danser med ei lettkledd dame, saa skal de faa seg noe.. Med den tankegangen fatter jeg at det er MANGE luremus ute aa gaar!

Ja, men man er jo ikke NØDT til å følge moten heller, da.

jeg synes at du bør utvide ditt vokabular først og fremst..og det er slik at det finnes vel noen jenter som er jomfru i sin første debut, det er det det er snakk om min venn. ikke gifter mål..hehe...skjønner ? takk for svaret.

De fleste jenter er vel jomfru i "sin første debut" som du sier.. *flisespikke for harde livet*

;-)

Annonse

Gjest epletre

Ja, men man er jo ikke NØDT til å følge moten heller, da.

Nei en er jo ikke det. Men mener du at hvis du ikke er luremus, saa kan du ikke kle deg i utfordrende klaer? Det blir jo ikke retferdig.. Gutta boer begynne aa tenke med det de har mellom oerene, ikke mellom balla!

Gjest lis@bet

Jomfruhinna tetter ikke igjen hele inngangen. Den kan ryke ved ridning (på hest, ja), turning og annen fysisk aktivitet. Og ved å bruke tampong. Noen har knapt jomfruhinne i det hele tatt. De fleste jomfru-jenter kan fint bruke tampong.

Om jenter lyver om de er jomfru eller ikke? Noen gjør sikkert det..

Gjest Pricilla

"Tryna engang på guttesykkel - kan hende min røk da... "

Det er jo den eldste unnskyldninga i boka :-)

Unnskyldning??? ; ) Den er ikke der nå i hvert fall! Var første gang, mne det røyk før.. Kan hende den sprakk da jeg plukka litt selv også. Men har aldri hatt vondt i hvert fall..

Gjest hansemannen

Tviler faktisk på at du har fon kropp, mange halvfeite lettkledde damer tror det, men er dritfæle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...