Toothbrush Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Hei! Har et "problem" angående mine fortenner. De er på en måte "gjennomsiktige" på endene, eller med andre ord: de er tynnere på endene. Dette er sikkert skjedd pga for mye drikking av syreholdige drikker. Men det jeg lurte på var om dette kunne fikses på? Er det mulig å få fylling bak fortennene slik at de ikke lenger ser gjennomsiktig ut? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Det mener jeg er en kurant sak. Men hvor kostbart det er vet jeg ikke. Mvh 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Det går visstnok an å få satt på nye "fasader" på tennene, men jeg vet ikke hvor dyrt det er. 0 Siter
Gjest linniea Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 hadde det samme problemet som deg...jeg fikk beskjed om at de ikke kunne legge fylling bak tennene uten å halvere tannen min og bygge meg en halv ny tann....jeg endte opp med porselen på 6 av mine fortenner(kosta for 4 år siden 3500 per tann) pluss at jeg måtte fylle igjen alle mine jeksler pga syreskader. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.